ערן ארדן רכש את פעילות גריי אינטראקטיב מאדלר-חומסקי

העסקה העניקה לגריי אינטראקטיב שווי של כ-2 מיליון שקל, והוא יהפוך למשרד עצמאי

ערן ארדן, מנכ"ל גריי אינטראקטיב, חברת הדיגיטל של אדלר-חומסקי, רכש את פעילות האינטראקטיב של החברה מידי משרד הפרסום - כך נודע ל"גלובס".

העסקה העניקה למשרד גריי אינטראקטיב שווי של כ-2 מיליון שקל, והוא יהפוך למשרד אינטראקטיב עצמאי. בין הלקוחות המרכזיים של גריי נמצאים גם יוניליוור, נייקי, גלידון שטראוס וקבוצת שלמה סיקסט.

ארדן, שהקים את גריי אינטראקטיב ב-2003 יחד עם גיא שמחון, לא ינתק לחלוטין את קשריו עם אדלר-חומסקי. שני הצדדים ימשיכו להחזיק בבעלות משותפת בגופים ג'י-פקטור, חממת הסטארט-אפים של הקבוצה, וב-Inlight - חברה המתמחה בשיווק מבוסס תוצאות בגוגל.

עסקת רכישה זו באה לאחר שבתחילת 2010 הטמיעו אדלר-חומסקי את פעילות הדיגיטל בתוך משרד-האם. אולם, על-פי ההערכות אסטרטגיה זו לא צלחה ואף פגעה בתקציבי פעילות האינטרנט של לקוחות המשרד, ולכן החליטו השניים על היפרדות מלאה.

ארדן אישר את הידיעה ומסר: "השותפות שלי עם ראובן אדלר ואייל חומסקי היא ארוכת שנים וגדושת מעשים. אני אוהב אותם, ואנו ממשיכים ונמשיך לפתח עסקים נוספים יחד. מצד שני, אינטרנט זו התמחות, ומשרד הפרסום לא מעניק לי כרגע יתרון יחסי במערכת היחסים שלנו. בנוסף, לחלק מהלקוחות יש ניגודי אינטרסים מול קבוצת אדלר-חומסקי, ולכן התאפשר לי לקנות את חלקם בפעילות".