תפוז ורדיו ת"א מקימים אתר משותף בהשקעה של כ-100 אלף שקל

שיתוף-הפעולה יתבסס על קידום הדדי - רדיו ת"א יקדם את אתר תפוז ברדיו, ואילו אתר תפוז יקדם את תחנת הרדיו באינטרנט

האינטרנט והרדיו משתפים פעולה: רדיו תל-אביב 102FM ואתר תפוז הודיעו היום (ג') כי הם מקימים אתר תוכן משותף בהשקעה מוערכת של כ-100 אלף שקל.

שיתוף-הפעולה יתבסס על קידום הדדי - רדיו תל-אביב יקדם את אתר תפוז ברדיו, ואילו תפוז תקדם את תחנת הרדיו באינטרנט.

האתר החדש, אותו מארח אתר תפוז ושיושב תחת דומיין משותף, יכלול עמודי תוכן הנוגעים לתוכניות שבלוח השידורים, כאשר לתוכניות הרדיו השונות יהיה בלוג ופורום ייעודי. כן ניתן יהיה להאזין לשידורים חיים, להשתתף בחידונים ולהגיב בזמן אמת ואף לצפות בשידור חי בשידורי התחנה.

עמרי רונן, מנהל התוכניות ברדיו תל-אביב, מסר בתגובה: " שיתוף-הפעולה הזה הוא מתוך מחשבה אסטרטגית של פיזור מדיה. תפוז הוא גוף אינטרנטי-חברתי שנותן מענה מולטימדיה מצוין, ואנחנו שמחים מאוד על החיבור הטבעי הזה. זהו שלב ראשון בפעילות הניו מדיה של רדיו תל-אביב 102FM, כאשר הכוונה היא לשתף את המאזינים כמה שיותר בתכנים, ולקבע את התחנה כמותג תקשורת מוביל".

נעה פוגל, מנהלת השיווק בפורטל תפוז, הוסיפה: "אנו שמחים על שיתוף-הפעולה עם רדיו תל-אביב FM102, שיעשיר את הגולשים וייצר עבורם חוויית תקשורת אינטראקטיבית המשלבת טכנולוגיות מתקדמות עם קהילות ותוכן. תפוז מפתחת ומטפחת שיתופי-פעולה עם גופי מדיה ותוכן מובילים בעולם האינטרנט ומחוצה לו".