אלטו של מודי כידון רוכשת שני נכסים נוספים בארה"ב

בשווי של 40 מיליון שקל‏ ■ ‏התשואה השנתית על הנכסים היא בשיעור של כ-8.3%, כשהמימון לעסקה בהיקף של 50% מעלות הנכס בוצעה באמצעות בנק אוף אמריקה

‎‎חברת אלטו השקעות פרטיות, שבבעלות הפרסומאי מודי כידון, ממשיכה במסע הרכישות בארה"ב. החברה רכשה יחד עם שותף אמריקני שני נכסים מניבים בשיקגו ובמערב וירג'יניה בשווי כולל של כ-40 מיליון שקל.

‏שטחו הבנוי של הנכס בשיקגו הוא כ-1,170 מ"ר ואילו שטחו הבנוי של הנכס במערב וירג'יניה הוא 1,161 מ"ר. שני הנכסים מושכרים לרשת בתי המרקחת ‏CVS‏ לתקופה של 24 שנה עם 10 אופציות הארכה בנות חמש שנים כל אחת.

‏התשואה השנתית על הנכסים היא בשיעור של כ-8.3%, כשהמימון לעסקה בהיקף של 50% מעלות הנכס בוצעה באמצעות בנק אוף אמריקה בהלוואת ‏Non-Recourse‏. כזכור, בחודש שעבר חתמה אלטו על רכישת 40% ממבנה מסחרי, המושכר לרשת הפארם ‏Walgreens‏, סמוך לסיאטל שבארה"ב לפי שווי של 30 מיליון שקל.

כידון, יו"ר החברה, שהינו אף מבעלי משרד הפרסום גיתם ‏BBDO‏, מסר כי "מאז הקמתה של אלטו בתחילת השנה רכשה החברה ארבעה נכסים בשווי כולל של כ-110 מיליון שקל. ההשקעה הנוכחית מהווה דוגמה נוספת לסוג ההשקעות שאלטו מציעה למשקיעים פרטיים ואשר פותחות בפניהם אפשרות להשקיע כמו המשקיעים המוסדיים ובאותם התנאים".