עו"ד אריאלה סגל-אנטלר מתיק רמון מונתה לפרקליטת מחוז ת"א

תחליף בתפקיד את עו"ד רות דוד ■ השתיים ספגו ביקורת ממבקר המדינה מיכה לינדנשטראוס, בדו"ח הביקורת שפירסם על התקלות בטיפול בהאזנות הסתר בתיק חיים רמון

פרקליטת מחוז תל-אביב (פלילי) החדשה היא עו"ד אריאלה סגל-אנטלר; -כך החליטה בצהריים (ב') ועדת המכרזים בראשות השופטת בדימוס יצחק רביבי.

הוועדה העדיפה את סגל-אנטלר על פני עו"ד רפי לוי מפרקליטות המחוז, מנהל המחלקה הבינלאומית בפרקליטות המדינה גל לברטוב, ואחרים.

באופן אירוני, סגל-אנטלר תיכנס לנעליה של עו"ד רות דוד, שפרשה מתפקיד פרקליטת המחוז לפני חודשים אחדים.

השתיים ספגו ביקורת חריפה ממבקר המדינה, מיכה לינדנשטראוס, בדו"ח הביקורת שפירסם על התקלות בטיפול בהאזנות הסתר בתיק החקירה של השר לשעבר חיים רמון בפרשת הנשיקה הכפויה.

לפני כחודש הודיע היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין כי דו"ח המבקר אינו מונע את קידומם של 4 אנשי המשטרה והפרקליטות שבעניינם המבקר הסיק מסקנות.

בלס קבע כי החלקים הרלבנטיים מדו"ח המבקר יתויקו בתיקיהם האישיים של הארבעה - דוד, סגל-אנטלר; ראש יאח"ה לשעבר, תנ"צ מירי גולן; וראש צוות החקירה בתיק, סנ"צ ערן קמין. עוד קבע כי המידע בעניינם יובא בפני הגורמים הבוחנים את קידומם, אך אין מניעה משפטית לקידום.

פרקליט המדינה משה לדור הביע תמיכה גלויה בסגל-אנטלר, והביע ביטחון רב בכך שהיא תיבחר.

במשרד המשפטים הדגישו כי אף שלינדנשטראוס קבע כי מדובר ברשלנות ממשית מצד המעורבים, לא היה זדון בפעולתם - בדומה לקביעתו של השופט בדימוס שלום ברנר, שמונה על-ידי היועמ"ש דאז, מני מזוז, לבחון את הפרשה.