מניית היום: מתממשת ב-10% לאחר טיסה של 70% בשבועיים

מג'יק השלימה ב-12 החודשים האחרונים זינוק של כ-125%, מה שהביא אותה לשווי שוק של כ-385 מיליון שקל ■ העליות ניצתו לאחר פרסום דו"חות חזקים בהם עלו הכנסותיה ב-66%

מניית מג'יק מתממשת היום בכ-10% במחזור המתקרב למיליון שקל, לאחר שמאז פרסום דו"חותיה ב-3 בנובמבר טסה המניה ביותר מ-70% וב-12 החודשים האחרונים והשלימה זינוק של כ-125%, מה שהביא אותה לשווי שוק של כ-385 מיליון שקל.

מג'יק מקבוצת פורמולה, המספקת כלי פיתוח ואינטגרציית תוכנה, דיווחה ברבעון השלישי של השנה על זינוק של 66% בהכנסות ביחס לרבעון המקביל אשתקד ל-22.4 מיליון דולר, זאת לאחר צירוף לקוחות חדשים ברחבי העולם ורכישה שבוצעה לפני מספר חודשים.

החברה מנוהלת על-ידי גיא ברנשטיין, והיא מפתחת ומשווקת כלי פיתוח ואינטגרציית תוכנה. החברה נסחרת במקביל נסחרת בנאסד"ק ובבורסה של תל-אביב.

הרווח התפעולי הרבעוני גדל ביותר מפי 3, לרמה של 2.5 מיליון דולר. סכום דומה נרשם בשורת הרווח הנקי על בסיס GAAP, והרווח הנקי Non-GAAP הסתכם 2.6 מיליון דולר, כלומר 8 סנט למניה.

הדוחות הטובים הציתו כל מיני התייחסויות חיוביות על המניה בפורומים ובאתרים שונים ברשת וזה מה שתרם למומנטום. למשל, רק אתמול צויינה מניית החברה כאחת ממניות ה-OTC השוות מעקב.