חוקרי רשות ני"ע פשטו על משרדי בוימלגרין ואזורים

לחוקרים נמסרו מסמכים שונים ■ כמו כן נחקרו נושאי משרה אחדים משתי החברות ■ חקירת הרשות מתייחסת לחשד לכאורה לביצוע עבירות על חוק ני"ע

חוקרי רשות ניירות ערך פשטו על משרדי בוימלגרין ואזורים וערכו בהן חיפוש - כך הודיעו היום (ג') החברות. הפשיטה נערכה על-ידי מחלקת החקירות של הרשות, ונמסרו בה לחוקרים מסמכים שונים. כמו כן נחקרו נושאי משרה אחדים משתי החברות.

למיטב ידיעת החברות, חקירת הרשות מתייחסת לחשד לכאורה לביצוע עבירות על חוק ניירות ערך. על-פי הפרסום, המועד בו נודע לראשונה לחברות על האירוע היה בשעה 9:30 בבוקר.

אזורים היא חברה-בת (64%) של בוימלגרין קפיטל. חברת הנדל"ן, בניהולו של דוד נצר, פעילה באחד מהמגזרים החמים בשוק: נדל"ן למגורים. למרות זאת היא נקלעה לקשיים ורושמת כמעט מדי רבעון הפסדים כבדים.

נציין כי לאחרונה עלו מספר שמות של אנשי עסקים ידועים כמועמדים לרכישת השליטה בחברת אזורים שנקלעה לקשיים כלכליים. בסוף חודש אוקטובר פורסם ב"גלובס" כי אחרי יקיר שעשוע ופאנגאיה נוסף מתמודד חדש על רכישת השליטה בחברת אזורים של שעיה בוימלגרין - צחי מרקור, הבעלים של חברת חניוני הצלחה.

מרקור מנהל את המגעים מול בנק מזרחי-טפחות, הנושה הגדול של בוימלגרין, מגעים שאותם מנהלים מטעם הבנק המנכ"ל אלי יונס וראש החטיבה העסקית דורון קלאוזנר.

המתווה לעסקה אפשרית הוא שמרקור ירכוש מידי בוימלגרין קפיטל, המחזיקה במניות אזורים, 51% ממניות חברת הנדל"ן לפי שווי חברה של 750 מיליון שקל - פרמיה של 20% על המחיר שהיה אז בשוק - ויקבל אופציית קול למשך שנה לרכוש את יתרת ההחזקות (כ-13%) בפרמיה של 10% מעל מחיר העסקה.