מירלנד עברה לרווח של 400 אלף דולר ברבעון השלישי של השנה

זאת לעומת הפסד של 2.7 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד ■ סך הכנסות החברה גדלו ב-9 החודשים הראשונים של 2010 לכ-13.9 מיליון דולר

מירלנד, זרוע ההשקעה של קבוצת פישמן ברוסיה, דיווחה היום (ד') על תוצאותיה הכספיות ל-9 החודשים הראשונים של השנה ולרבעון השלישי. סך הכנסות החברה גדלו ב-9 החודשים הראשונים של 2010 לכ-13.9 מיליון דולר לעומת כ-13 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד, עלייה בשיעור של כ-7%.

הכנסות החברה מדמי שכירות וניהול נכסים הסתכמו לסך של כ-12.9 מיליון דולר בדומה לתקופה המקבילה אשתקד.

החברה מדווחת על רווח של כ-8.6 מיליון דולר בתשעת החודשים הראשונים של השנה, זאת לעומת הפסד של כ-20.8 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. ברבעון השלישי של השנה נרשם רווח של כ-400 אלף דולר לעומת הפסד של כ-2.7 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

משה מורג, מנכ"ל מירלנד, אמר היום כי "הכלכלה הרוסית חזרה לתוואי של צמיחה ברבעונים האחרונים, הנובעת מגידול בייצור התעשייתי, שיפור בהיקפי המסחר וירידה הדרגתית בריבית במשק. מירלנד צופה כי מגמת השיפור בנתונים המאקרו-כלכליים ברוסיה תימשך והחברה תנצל את חלון ההזדמנויות שנפתח לאחרונה לבחינת השקעות חדשות, תוך שהיא נהנית מהבעת האמון של המשקיעים בחברה. אנו מאמינים בפוטנציאל ארוך הטווח של השוק הרוסי ונעמיק אחיזתנו בו, תוך שנתאים את פעילותנו למצבי השוק הרלבנטיים".

*** אליעזר פישמן הוא בעלת השליטה ב"גלובס"