לא מצחיק: אלי יצפאן חשוד כי העסיק עובדת זרה שלא כחוק

יצפאן טען בפני פקחי רשות ההגירה כי לאחר ששמע את הדיווח על העובדת הזרה של אהוד ברק הוא ביקש לרכוש עבור העובדת שלו כרטיס טיסה בחזרה לסין - אך טרם הספיק לעשות זאת

אנשי האגף לאכיפה נגד מעסיקים של רשות האוכלוסין וההגירה אתרו היום (א') עובדת זרה שהועסקה בניגוד לחוק לכאורה בביתו של השחקן והקומיקאי אלי יצפאן.

הפקחים הגיעו לביתו של יצפאן בעקבות מידע מודיעיני, וכאשר העובדת פתחה להם את הדלת התברר להם בתום חקירה קצרה כי מאז 2009 אין ברשותה היתר העסקה כחוק. העובדת הגיעה בשנת 2005 לצורך עבודה בסיעוד, ומאז שהפכה לשוהה בלתי חוקית היא מועסקת בביתו של יצפאן ברמת-השרון.

יצפאן עצמו הגיע לביתו לפני שהפקחים עזבו את המקום, והוא טען באוזניהם כי לאחר ששמע את הדיווחים השונים אודות העובדת הזרה של אהוד ברק, הוא ביקש לרכוש עבור העובדת שלו כרטיס טיסה בחזרה לסין - אולם הוא טרם הספיק לעשות זאת.

"אנו פועלים יומם וליל כדי להעביר את המסר שהעסקת עובדת זרה במשק-בית היא עבירה פלילית לכל דבר, אבל לצערנו דווקא מי שאמורים להוות דוגמה לא עושים זאת" - כך אמרו היום ברשות ההגירה.

רק לאחרונה נודע כי רעייתו של ברק, נילי פריאל, וכן הדוגמנית מירי בוהדנה צפויות לעמוד בפני כתב אישום בגין העסקת עובדת זרה בניגוד לחוק.

אנשי הרשות פתחו ליצפאן תיק, והוא זומן לחקירה, כאשר בסופה ייתכן שגם הוא יעמוד בפני כתב אישום פלילי.