דו"ח חזק לאבגול: רווח נקי של 8.4 מיליון דולר ברבעון

ההכנסות ברבעון השלישי הסתכמו בכ-75.2 מיליון דולר, גידול של כ-44% לעומת הרבעון המקביל אשתקד

חברת אבגול דיווחה היום כי ההכנסות ברבעון השלישי הסתכמו בכ-75.2 מיליון דולר, גידול של כ-44% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. הגידול נובע בעיקר מעלית מחירי המכירה ללקוחות שהינה תוצאה ישירה של מנגנון התאמת מחירי המכירה למחיר חומר הגלם פוליפרופילן. עוד תרמה לגידול במכירות עלייה בתפוקת הקו החדש בסין.

הרווח הגולמי הסתכם ברבעון בכ-19.4 מיליון דולר (25.8% מההכנסות) ומהווה הכפלה של הרווח הגולמי ברבעון המקביל אשתקד (18.4% מההכנסות).

הרווח התפעולי הסתכם בכ-13 מיליון דולר (17.1% מההכנסות) לעומת כ-4.7 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד (9% מההכנסות).

בשורה התחתונה דיווחה החברה כי הרווח הנקי הסתכם בכ-8.4 מיליון דולר (11.2% מההכנסות) לעומת 2.6 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד (5% מההכנסות). בתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכם הרווח הנקי בכ- 15.1 מיליון דולר. (7.4% מההכנסות).

תזרים המזומנים מפעילות ברבעון הסתכם בכ-35.8 מיליון דולר. החברה בצעה פירעון מוקדם של יתרת הלוואה שלקחה מקרן מוסטנג בהיקף של כ-4 מיליון דולר אשר כללו יתרת קרן וריבית.

שלמה לירן, מנכ"ל אבגול, אמר: "אנחנו שבעי רצון מתוצאות הרבעון השלישי ותשעת החודשים הראשונים של 2010. קצב הצמיחה גבוה, ושיעורי הרווחיות המאפיינים את תוצאות אבגול מתחילת 2010 תואמים את המתווה ארוך הטווח עליו הצהרנו בעבר ושאנו מעריכים כי יישמר. אבגול ממשיכה למנף את יתרונותיה התחרותיים בתחום האיכות, החדשנות, האמינות והפריסה הגלובאלית להגדלת פעילותה בשווקים אסטרטגיים. מעמדה העסקי והתחרותי של אבגול מאפשר לנו לזהות ולממש הזדמנויות בשוקי היעד שלנו. כחלק מתנופת עשייה זו, הגדלנו השנה את כושר הייצור שלנו בסין ב-150% וכן דיווחנו לאחרונה על רכישת שני קווי ייצור חדשים נוספים בהשקעה של כ-80 מיליון דולר שיובילו את החברה ב-2012 להגדלת כושר הייצור בכ 30% נוספים".