השיחה: יואב גלנט מפרגן לאישה; אראל מרגלית שר אלביס

שלמה ינאי חובב מחול ■ טובה וסמי סגול מתרשמים מיצירות אדריכלות ■ אראל מרגלית ספונטני ■ וגם: מה התחביב החדש של ויויאן רכיב?

רעיה שטראוס גאה

אמש (א'), במרכז לאמנויות הבמה בהרצליה, נערך ערב גאלה לציון 40 שנות פעילות של להקת המחול הקיבוצית. להקת המחול הקיבוצית נמנית עם השורה הראשונה של להקות המחול העכשווי בעולם, ומופיעה כנציגת ישראל בפסטיבלים בינלאומיים.

קלודין ויואב גלנט, ערב גאלה ללהקת המחול הקיבוצית / צלם יוסי כהן
 קלודין ויואב גלנט, ערב גאלה ללהקת המחול הקיבוצית / צלם יוסי כהן

קלודין ויואב גלנט


60 הרקדנים השתלבו בקהל במהלך הקוקטיל החגיגי ובהישמע מוזיקה יצאו במחולות. בין מארגני הערב: רעיה שטראוס בן-דרור, פטרונית הלהקה, שהקריאה ברכה מנשיא המדינה לכבוד האירוע, ידידי הלהקה: רוני ודני טוחנר, זיוה פורת, ניצה גנוסר, טובה ברנר, קלודין גלנט, ניצה אשד, דליה נאמן.

אהובה ושלמה ינאי, ערב גאלה ללהקת המחול הקיבוצית / צלם יוסי כהן
 אהובה ושלמה ינאי, ערב גאלה ללהקת המחול הקיבוצית / צלם יוסי כהן

אהובה ושלמה ינאי

עוד הריעו בקהל: דב לאוטמן, סגנית שר התמ"ת, אורית נוקד, יואב גלנט, אורי סלונים, שלמה ואהובה ינאי, ישראל מקוב, יחיאל ינאי, יאיר סרוסי, איה עזריאלנט, מאיר שני, עו"ד פנחס רובין, מיכל הרצוג ועשרות חובבי מחול נוספים.

פוקסאס מציג

במוצאי שבת האחרון אירחו ערן רולס, יו"ר מרכז הבנייה הישראלי, ונשיא אוניברסיטת תל-אביב, פרופ' יוסף קלפטר, בביתו של רולס שברמות השבים את אדריכל-העל האיטלקי מסימיליאנו פוקסאס.

ערן רולס, מסימיליאנו פוקסאס / צלם נועם אהרון
 ערן רולס, מסימיליאנו פוקסאס / צלם נועם אהרון

ערן רולס ומסימיליאנו פוקסאס

פוקסאס, שמוכר בישראל כמי שתכנן את מרכז פרס לשלום, הציג בפני הנוכחים את עבודותיו ברחבי העולם ביניהן: מרכז הירידים הבינלאומי של מילאנו, נמל-התעופה החדש בשיאן-זאן, סין, המטה של פרארי, חנויות של ג'ורג'יו ארמני ועוד. הוא קינח בהבטחה שהרומן שלו עם ישראל יימשך ביתר שאת.

הגיעו לפגוש את האדריכל המוכשר: פרופ' אהרון שי, רקטור אוניברסיטת תל-אביב, ד"ר ערן נוימן, מנהל בית-הספר לאדריכלות של האוניברסיטה, עורכי הדין תמי ויהודה רוה, טובה וסמי סגול, האדריכלים הלל ואפרת שוקן, יוני ועירית מונג'ק, אמנון רכטר, הדסה פתאל ובעלי חברת הבנייה אביב, דפנה ומיקי הרלב.

הלב לילדים

בימים אלה חוגג וראייטי ישראל 43 שנות פעילות ויוצא במבצע לגיוס כספים, באמצעות מכירת סיכות "לב הזהב". בסניף שופרסל בצהלה נפגשו אודי אנג'ל, נשיא וראייטי ישראל, אפי רוזנהויז, נשיא ומנכ"ל שופרסל, ריקי אריאל, מנכ"לית וראייטי, ואורי סלונים, יו"ר וראייטי, לחשוף את הסיכה המעוטרת השנה בדמותו של יוגי הדב.

אודי אנג'ל, אפי רוזנהויז, ריקי אריאל, אורי סלונים, וראיטי ישראל / צלם סיון פרג'
 אודי אנג'ל, אפי רוזנהויז, ריקי אריאל, אורי סלונים, וראיטי ישראל / צלם סיון פרג'

אודי אנג'ל, אפי רוזנהויז, ריקי אריאל ואורי סלונים

הסיכות יימכרו בשופרסל, גולף & קו, אופיס דיפו ובתיאטראות הבינלאומיים.

החברים של איבצ'ר

בלימה שבפרו נערכה חתונתה של מיקי איבצ'ר, בתם של איל התקשורת והתעשייה הישראלי-פרואני ברוך איבצ'ר ורעייתו נעמי, עם בחיר ליבה ראובן. באירוע המפואר נכחו כ-1,000 מבכירי המשק והשלטון של פרו. אורח הכבוד היה נשיא פרו, אלן גרסיה פרז.

עשו את כל הדרך מארץ הקודש החברים הקרובים: חזי ואורה פרבר, נתי וורדה שילה, ד"ר רונן ברגמן, אקי וליאורה שביט, יולנדה רוזנטל והילה ורני רהב.

אלביס במדבר

140 עובדי רובע המדיה של קרן הון הסיכון הירושלמית JVP יצאו ליום גיבוש במדבר. הטיול זכה לכותרת "התבוננות, הקשבה, צבע וצליל" וכלל מדיטציה קבוצתית, הרצאות על המשמעות הרוחנית של ההליכה במדבר, ומופע מוזיקלי שבוצע על-ידי עובדי הקרן, בהם גם השותף בחממת JVP, אורי אדוני.

הפתיע ויצא מלך - מייסד הקרן אראל מרגלית, שעלה לבמה באופן ספונטני ושר להיט של אלביס פרסלי.

הסטטוס שלהם

Vivien Rakib מציגה זוג עגילים בעיצובה וזוכה למחמאות על הכישרון והתוצאה.

דני ענבר מפרסם על קירות חבריו ומפיץ את הבשורה: מחר ישודר סרטו "שיגעון הפייסבוק".