מספרים ועד סלולר: הטבות החברות הגדולות לתושבי הצפון

(עדכון) - סלקום, שהכריזה על החזר של שבוע שימוש ברשת לכל לקוחותיה עקב התקלה בשבוע שעבר, מצטרפת לפלאפון ופרטנר בהטבות לתושבי האזור ■ השריפה בכרמל - כל הדיווחים

חברת הסלולר סלקום ממשיכה במאמציה לשקם את היחסים עם הלקוחות לאחר התקלה הקשה שנרשמה ברשת שלה בשבוע שעבר, ומצטרפת היום (א') למתחרותיה פרטנר ופלאפון, כשהיא מעניקה הטבה מיוחדת ללקוחות אזור הצפון על רקע השריפה בכרמל.

החברה הודיעה היום (א') כי היא מעניקה הנחה של 50% על שיחות והודעות SMS במשך כל סוף השבוע, החל מיום חמישי ועד מוצאי שבת, לכל הלקוחות שכתובת המגורים שלהם בחשבונית החודשית נכללת באזורים שנפגעו במסגרת השריפה הגדולה בכרמל.

בנוסף, נמסר מהחברה בהודעה מיוחדת כי טכנאים ומהנדסים "פועלים כדי ששירותי התקשורת באזור ימשיכו לעבוד באופן רציף, ומסייעים בשיקום מהיר לאתרי קליטה שנפגעו בשריפה ותגבור הקליטה עבור כוחות ההצלה והתושבים". בחברה מספרים עוד כי הם מצויים בקשר רציף עם כוחות הביטחון וההצלה כדי לנסות ולסייע ככל שניתן.

כזכור, פלאפון הודיעה אתמול (שבת) על הטבה משמעותית אף יותר, במסגרתה תעניק שבוע שלם של שיחות והודעות SMS חינם לכל הרשתות ללקוחות שהאזור בו הם מתגוררים פונה בשל נזקי השריפה. ההטבה, שתינתן רטרואקטיבית החל מיום חמישי האחרון ועד יום חמישי הקרוב, אינה מצריכה רישום מוקדם, וכוללת עד 1,000 דקות ו-1,000 הודעות SMS לכל מנוי למשך שבוע. ההטבה, בדומה למדיניות סלקום, תוענק על-פי כתובת המגורים המופיעה בחשבונית החודשית.

פרטנר הודיעה ביום שישי על הטבה ללקוחות הצפון, במסגרתה העניקה 50% הנחה החל מיום שישי בבוקר ועד יום ב' בשעה 08:00 בבוקר. בנוסף, ניידת אורנג' ובה מטענים, סוללות, מכשירים ניידים, גנרטורים, שתיה קרה וחמה וגם סופגניות נותנת שירות לכל השוהים באיזור כבר מיום שישי בבוקר. במקביל נמצאת החברה בקשר ישיר עם כל עובדיה המתגוררים באיזור בעבורם נפתח מוקד סיוע מיוחד לליווי ותמיכה מכל סוג.

סלקום, כזכור, הכריזה בשבוע שעבר על החזר מלא לשיחות בארץ והודעות SMS לכל לקוחותיה ברחבי הארץ - זאת בשל התקלה החמורה ברשת, שבעקבותיה נותרו מנויי החברה לא זמינים למשך שעות ארוכות בשבוע שעבר.

צים מציעה מכולות, סטימצקי מעניקה ספרים, ושטראוס מחלקת מילקי

חברת צים מקבוצת החברה לישראל גם היא הודיעה היום על הירתמות לעשייה, בדמות העמדת 100 מכולות לטובת מפוני האזורים שנשרפו. המכולות יועברו, על-פי הודעת החברה, למועצות המקומיות של היישובים שנפגעו.

בחברה לישראל מדגישים כי התרומה מתווספת לתרומת מאות טונות של חומרים לדיכוי ומניעת התפשטות אש שהועברו עד כה מחו"ל וימשיכו להיות מועברים בימים הקרובים.

רשת סטימצקי הודיעה כי תשלח היום אוטוספר עם אלפי ספרי קריאה לילדים ובני-נוער עבור מפוני בית אורן שנמצאים בקיבוץ נחשולים. לאחר החלוקה תשאיר סטימצקי בידי רפי אבני, מנהל מחלקת הנוער של המועצה האזורית חוף הכרמל, כמאות ספרים נוספים שיועברו למפונים נוספים.

גם חברת שטראוס שלחה משאיות שנושאות מגוון של מוצרי החברה החל מיום שישי אל החפ"ק המרכזי הממוקם בחניון באוניברסיטת חיפה, וחילקו את המוצרים לכל אוכלוסיית השוטרים, הכבאים, הפרמדיקים ושאר אנשי ההצלה.

עד כה שטראוס הוציאה 3 משאיות מלאות במוצרים יבשים ומצוננים: מעדנים, גבינות, סלטים וממתקים. שתי משאיות מלאות מוצרים של שטראוס מחכות שיתפנה מקום במחסנים של רשות החירום הלאומית.

בזק: "עקוב אחרי" בחינם, 100 מחשבים חדשים ושירותי אינטרנט

גם חברת בזק נרתמת לטובת תושבי הכרמל. החברה תאפשר לתושבים שפונו מביתם לבצע "עקוב אחרי" למעונם הזמני ועל ידי כך, להמשיך ולקבל את שיחות הטלפון המגיעות לביתם מכל מקום שיבחרו ללא תשלום למשך חודש . על לקוחות המעוניינים בהטבה להתקשר ל-166 (שיחת חינם) ולעדכן את המספר החדש אליו ירצו להפנות את שיחותיהם.

בנוסף, תתרום בזק כ-100 מחשבים חדשים ושירותי אינטרנט (ספק ותשתית) לכ-100 ילדים בטירת הכרמל, זאת במסגרת תוכנית רחבת היקף של בזק בתחום התרומה לקהילה ובשיתוף פרוייקט "מחשב לכל ילד". כמו כן, ייהנו המשפחות מתמיכה טכנית ללא תשלום.

בתוך כך, עדכנה בזק גם את אתר b144 והוסיפה קטגוריה חדשה תחת הכותרת, "סיוע לתושבי הכרמל". בקטגוריה רוכזו כל בעלי המקצוע הרלוונטיים בצפון לשיקום הנזקים שאירעו בעקבות השריפה כדוגמת קבלנים, שיפוצים, חומרי בניין, חשמלאים וכדומה.