הכינו את הארנקים, דיווח: ה-iPad 2 יושק בחודש אפריל

העיתון "דיגיטיימס" הטאיוואני: פוקסקון צפוייה לייצר בין 400 אלף ל-600 אלף יחידות ממחשב הלוח ב-100 הימים הקרובים, כך שהמוצר יהיה בידיה של אפל כבר בסוף פברואר

הדור השני של מחשב הלוח iPad מבית אפל צפוי לצאת לשוק בסוף פברואר 2011: יצרנית החומרה פוקסקון צפוייה לייצר בין 400 אלף ל-600 אלף יחידות ממחשב הלוח ב-100 הימים הקרובים, כך שהמוצר יהיה בידיה של אפל כבר בסוף פברואר. כאתר העיתון "דיגיטיימס" הטאיוואני, המצטט מקורות בתוך פוקסקון.

לפי הדיווח, פוקסקון, הבונה את מוצריה של אפל, קיבלה הודעה רשמית שעליה להיות מוכנה להוציא ממפעלה בסין משלוח של בין 400 אלף ל-600 אלף מכשירים של אייפד 2 תוך 100 יום. אמנם, דובר פוקסקון סירב להגיב לידיעה.

אפל מכרה 4.19 מיליון מכשירי אייפד ברבעון השלישי של 2010, זאת כאשר המכירות של האייפד בתשעת החודשים הראשונים שלו בשוק הגיעו ל-7.5 מיליון יחידות. המכירות לרבעון הרביעי של השנה צפויות לעבור את ה-7 מיליון יחידות.

לפי ההערכות, אפל צפויה לצמצם בצורה חדה את כמות המכשירים המשווקים בסוף ינואר, לקראת השקתו של האייפד 2 באפריל. לפי השמועות בבלוגים הטוכנלוגיים, האייפד 2 יכלול מצלמה קדמית ויהיה מסוגל להתחבר לרשתות CDMA ו-GSM (הגרסה הנוכחית מתחברת רק לרשתות GSM).