סוף-סוף קיבלנו דיסלייק

ועוד במצעד האפליקציות: הציפורים הגיעו למחשב האישי, וגם: 'הלילה' נהייה לחברתי

דיסלייק

כל מי שמאס באווירת האופטימיות והפרגון שמאפיינת את פייסבוק, ישמח להכיר את האתר החדש - HateVille. האתר מציע שירות בסיסי למדי - אפשרות לשתף את החברים שלכם בפייסבוק (באמצעות פייסבוק קונקט) בדברים שאתם לא אוהבים.

בדומה לפייסבוק, גם האתר מאפשר למשתמשים לעשות זאת באמצעות עדכון סטטוס פשוט, ולאחר שהמשתמש רושם מהו הדבר שאותו הוא שונא, עליו לעשות לכך "לייק". כך, כל החברים של המשתמש בפייסבוק נחשפים לעדכון הסטטוס שלו, ויכולים לעשות לו גם כן "לייק", במידה והם שותפים לסלידתו.

אימהות קונות

טרנד הרכישות הקבוצתיות ממשיך לצבור תאוצה גם בישראל, ובשבוע שעבר עלה אתר חדש נוסף לאוויר - אמא Like.

כפי שהשם מרמז, האתר החדש פונה למגזר האימהות ומציע עסקאות בפריסה ארצית ובהנחות משמעותיות עבור מוצרים הקשורים לעולם ההיריון וההורות. בדומה לאתרי הרכישות החברתיות האחרים, גם ב"אמא לייק", שמאחוריו עומדות שתי יזמיות - קרן נחמיאס ויעל וולף-אפרת, ההטבות תקפות ל-24 שעות בלבד, וניתנות למימוש רק אם יש מספר רוכשים מינימלי לעסקה. על מנת ליהנות מהשירות יש להזין את כתובת הדואר האלקטרוני באתר, ולקבל מדי יום למייל את ההטבה היומית.

לילה חברתי

עשר שנים לאחר שעלה לאוויר, אתר "לילה" של הרשת החברתית "מקושרים" מקבוצת וואלה הושק השבוע מחדש, במטרה להתאימו לעידן המדיה החברתית. באתר החדש יכולים הגולשים לשתף את החברים שלהם באירועי הלילה השונים, לעדכן את החברים בפייסבוק על האירוע ולשתף את הגולשים בהעלאת תמונות ממסיבות או מהופעות.

כן נוספה קטגוריה חדשה בעמוד הראשי של האתר ובערוץ המוסיקה, שמאפשרת לגולשים לשמוע מוסיקה אונליין ממספר דיג'יים מובילים, ואילו ברים ומועדונים יכולים להקים עמוד בית בתוך האתר ולהפעילו באופן עצמאי.

צ'ט טקסטואלי

לאחר ששירות הצ'ט הרנדומלי צ'טרולט הפך לזירה לחיפוש פרטנרים לסקס וירטואלי, האתר החדש theworldchat.com מציע למשתמשים פלטפורמה לניהול צ'טים טקסטואליים עם משתמשי פייסבוק רנדומליים שאינם חברים שלהם בפועל.

אחרי התחברות לפייסבוק באמצעות פייסבוק קונקט, נחשפים הגולשים למשתמשים פוטנציאליים ששמם נותר אנונימי.

אם המשתמש מוצא חן בעיני הגולש, הוא יכול לבקש לנהל עימו צ'ט. רק לאחר שהמשתמש השני מאשר זאת, נוצר הצ'ט בין השניים ונחשף שמו האמיתי של המשתמש לצד לינק לעמוד האישי שלו בפייסבוק. בדומה לצ'טרולט, גם בשירות הזה ניתן ללחוץ על כפתור Next ולמצוא שותף חדש לצ'ט.

ציפורים שולחניות

הציפורים הזועמות מגיעות למחשב האישי. לאחר שאפליקציית האייפון והאנדרואיד - Angry Birds רשמה כבר יותר מ-50 מיליון הורדות, יצרני המשחק הפופולרי רוצים גם לתפוס נתח משמעותי ממשתמשי המחשב האישי. בחודשים הקרובים גם משתמשי חלונות, מק ואף קונסולות המשחקים השונות יוכלו להבין מה

כל-כך ממכר בציפורים וחזירים שנלחמים זה בזה. יצרנית המשחק הפינית, Rovio, חשפה השבוע גם פלטפורמת תשלומים סלולרית חדשה, שתאפשר למשתמשים לבצע רכישות בתוך האפליקציה, ללא כרטיס אשראי ובחיוב חשבון הסלולר. פלטפורמת תשלומים זו תפעל רק עבור משתמשי אנדרואיד ולא במכשיר האייפון.