בעקבות סערת הגשמים: נביעות הפסיקה לייצר מים

(עדכון) - מי עדן: הבוקר בדיקות האיכות נמצאו תקינות - ושבנו לייצר ■ נביעות: בהנחה כי נשוב לפעילות ייצור בסוף השבוע, לא צפויים כרגע חוסרים במלאים של החברה

בעקבות הסערה הגדולה שפקדה את ישראל בסוף השבוע הקודם ובתחילת השבוע הנוכחי, החליטו בהנהלת חברת נביעות להפסיק באופן זמני את שאיבת וייצור המים המינרליים. בנוסף, ל"גלובס" נודע כי גם חברת מי עדן הפסיקה את השאיבה וייצור המים אתמול בבוקר לאחר שבבדיקות האיכות שקיימה ביום ראשון בבוקר נמצאו חריגות מהתקן המיקרוביאלי. מי עדן מוסרת בתגובה כי הבוקר הבדיקות היו תקינות והיא שבה לייצור.

בהודעה ששיגרה הבוקר (ג') נביעות לבורסה נאמר כי בשל מזג האוויר הסוער בסוף השבוע שחלף והשלכותיו הזמניות האפשריות על איכות המים במעיין "עין זהב", החליטה החברה מיוזמתה להימנע מחידוש השאיבה במעיין וזאת החל מתחילת שבוע זה, בציפייה לקבלת בדיקות של איכות המים במעיין.

בבדיקה שנערכה, שתוצאותיה התקבלו אתמול לפנות ערב, עולה כי אכן קיימת סטיית איכות. בחברה אומרים כי בציפייה למזג-האוויר הסוער נערכה נביעות מראש בפעילות ייצור מוגברת ולפיכך, בהנחה כי החברה תשוב לפעילות ייצור בסוף השבוע, לא צפויים כרגע חוסרים במלאים של החברה.

בנביעות מבקשים להדגיש, כי כל מוצריה הנמצאים בנקודות השיווק או בבתי לקוחות החברה הינם תקינים, ראויים ובטוחים לשתיה, לאחר שעמדו בכל בדיקות האיכות הנדרשות.