ארדואן בחוץ: צוקרברג נבחר לאיש השנה של מגזין "טיים"

את המקום השני כבשה סיעת "מסיבת התה" המשתייכת למפלגה הרפובליקנית בארה"ב ■ במקום השלישי דורג מייסד וויקיליקס, ג'וליאן אסנג' ■ ארדואן לא נכלל בין 5 הדירוגים הגבוהים

מארק צוקרברג, מייסד ומנכ"ל פייסבוק נבחר ל"איש השנה" של המגזין TIME לשנת 2010. צוקרברג בן ה-26 הוא איש השנה הצעיר ביותר שנבחר ע"י המגזין מאז שנת 1927, אז נבחר לאיש השנה של המגזין צ'רלס לינדברג כשהיה בן 25.

את המקום השני כבשה סיעת "מסיבת התה" המשתייכת למפלגה הרפובליקנית בארה"ב, במקום השלישי דורג מייסד אתר וויקיליקס, ג'וליאן אסאנג' שחשף לאחרונה באופן מחתרתי מאות אלפי מסמכים סודיים של ממשלות וחברות, המקום הרביעי ניתן לאמיד קראזי, נשיא אפגניסטן ואת המקום החמישי תפסו 33 הכורים שניצלו מהמיכרה בצ'ילה. צוקרברג גבר גם על ראש ממשלת טורקיה,ארדואן שלא נכלל בין 5 הדירוגים הגבוהים למרות שהוזכר לאחרונה כמועמד מוביל.

עורך המגזין, ריצ'ארד סטנגל שחשף את הדירוג היום אמר על צוקרברג "הוא נוח מאד לבריות, הוא הדבר הנכון כרגע, הוא מאד מהיר מחשבה", והתייחס לרשת החברתית, פייסבוק "זה משהו שמשנה את האופן בו אנו חיים את חיינו מדי יום ומתקשרים אחד עם השני".

היום פורסם גם סקר לפיו ‎‎פייסבוק היא החברה שהכי טוב לעבוד בה בארה"ב. הסקר שנערך ע"י אתר הקריירה ‏Glassdoor.com‏ מייסד ומנכ"ל פייסבוק, מארק צוקרברג, זכה לציון גבוה במיוחד מעובדיו, שהעניקו לתפקודו ציון של 96 מתוך 100 נקודות דירוג. מדד שביעות הרצון המשוקלל של העובדים מהחברה הוא 4.6 מתוך ציון מקסימלי של 5.

אחד מהעובדים בחברה, מהנדס במקצועו, כתב באתר: "פייסבוק מדהימה, סביבת העבודה כאן היא הטובה ביותר שראיתי אי-פעם, מהות העבודה היא שיתוף פעולה, לא תחרות", מנגד, ציין אותו עובד כי "כשיש עובדים מעטים כל-כך בחברה, מצפים מכל אחד להיות זה שישנה את העולם".