הנה זה מגיע: ה-iPad יושק בישראל רשמית ביום שלישי

בשלב הראשון ה-iPad יושק רק ברשת iDigital ולא אצל המפעילות הסלולריות, מה שאומר שהלקוחות בארץ יוכלו לקנות באופן רשמי רק את גירסת ה-WiFi של מחשב הלוח

חברת iDigital נציגת אפל בישראל הודיעה היום, שמחשב הלוח (טאבלט) - ה-iPad יושק ביום שלישי הקרוב בישראל, זאת לאחר דחיות ארוכות מאז שהושק בעולם בתחילת חודש אפריל האחרון.

ככל הנראה, בשלב הראשון האייפד יושק רק ברשת iDigital ולא אצל המפעילות הסלולריות. מה שאומר, שהלקוחות בארץ יוכלו לקנות באופן רשמי רק את גרסת ה-WiFi של האייפד.

אפל שחררה בסוף חודש נובמבר עדכון תוכנה למערכת ההפעלה iOS לאייפד. העדכון החדש כלל בתוכו ממשק ומקלדת בעברית שהיו חסרים עד היום לצרכנים המקומיים שקנו את המכשיר בייבוא מקביל או בחו"ל. מי שבעיקר חיכה לעדכון התוכנה הן מפעילות הסלולר הישראליות וכן, iDigital, כדי שיוכלו למכור את האייפד בישראל.

האייפד נמכר בארץ כבר מספר חודשים בייבוא מקביל דרך רשתות האלקטרוניקה כמו באג ו-hMobile (הום סנטר). עלות המכשיר בבאג לגרסת האינטרנט האלחוטי עם זיכרון של 16 ג'יגה היא 3,000 שקל, בעוד שגרסת 64 ג'יגה עולה 4,000 שקל. על-פי הערכות, iDigital תציע את גרסת ה-16 ג'יגה ב-2,500 שקל.

תגובת iDigital: "כל הפרטים לגבי ההשקה ימסרו ביום שלישי".