למבורגיני נכנסת לישראל: משיקה קולקציית שעוני יד יוקרתיים

קולקציית השעונים המיובאת לארץ בשלב זה מבית למבורגיני מורכבת מסדרות מגוונות ברמות מחיר לצרכן הנעות בין 4,000 שקל עד 10,000 שקל לפריט

למבורגיני, יצרנית רכבי הספורט היוקרתיים, נכנסת לפעולה בשוק הישראלי. החברה תשיק בארץ את קולקציית שעוני היד היוקרתיים, הכוללת בין היתר את סדרות שעוני ה-Spyder, ה-Mesh וה-GT, המשלבים בעיצובם קו דומיננטי המזכיר בצורתו המיוחדת את לוח השעונים של המכונית וכמובן את סמל הלוגו המפורסם של החברה, השור.

בלמבורגיני אומרים כי הרעיון המרכזי בעיצוב השעונים הוא של יוקרה ברת-השגה. בשנת 1981 עיצב טונינו למבורגיני, בן המשפחה המפורסמת, את שעונו הראשון וקבע בעלות על מותג חדש. בכך הוא נתן פירוש חדש ומודרני לערכים ולסמלים ההיסטוריים אשר אפיינו את משפחתו והפיח חיים במותג היוקרתי מחדש, תוך שהוא מקבל השראה מהניסיון המקצועי שלו בתחומי ההנדסה והעיצוב.

בהתייחסו לקשר בין רכבי למבורגיני לשעונים בעיצובו, חושף למבורגיני את העיקרון שמנחה אותו. "אנו משתדלים ליישם את אותה התפיסה שאנו מקיימים במנועי המכוניות, בתהליך בחירת מנגנוני השעונים שלנו. בבסיס הרעיון - איכות גבוהה ויעילות מרבית. לשאת את השם למבורגיני זו אינה משימה פשוטה, זו מחויבות. התכנון, העיצוב ובחירת הפריטים צריכים להשתלב במורשת העיצובית והטכנולוגית של המשפחה".

קולקציית השעונים המיובאת לארץ בשלב זה מבית למבורגיני מורכבת מסדרות מגוונות ברמות מחיר לצרכן הנעות בין 4,000 שקל עד 10,000 שקל לפריט.