דליה מנדלמן-זוננפלד פורשת מתפקיד מנכ"לית שטראוס קפה

שימשה כמנכ"לית החברה בישראל ב-6 השנים האחרונות ■ תוחלף ע"י נדב ארנס, מנכ"ל רשת בתי-הקפה ועגלות הקפה עלית קופי, שצמח גם הוא בתוך הארגון

שינויים בצמרת שטראוס : דליה מנדלמן-זוננפלד ביקשה לסיים את תפקידה כמנכ"לית שטראוס קפה ישראל, ובמקומה ימונה לתפקיד נדב ארנס.

טוד מורגן, מנכ"ל שטראוס קפה, מסר כי "נדב צמח מקצועית בחברה ומכהן כמנכ"ל רשת בתי-הקפה ועגלות הקפה עלית קופי. אני משוכנע כי כישורי הניהול והמנהיגות של נדב יחד עם ההיכרות המעמיקה שלו עם עולמות הקפה יאפשרו לו להוביל את חטיבת הקפה להמשך ההצלחות של שטראוס קפה ישראל".

מנדלמן-זוננפלד היתה חברה בצוות הניהולי הבכיר של שטראוס קפה וחברת הנהלה בשטראוס ישראל, ובתום 6 שנים ביקשה לסיים את תפקידה. היא החלה את דרכה ככלכלנית בחברת עלית, טרם הרכישה של שטראוס לפני כ-17 שנה.

במהלך הקריירה בחברה מילאה מנדלמן-זוננפלד שורה של תפקידי ניהול מגוונים בתחומים שונים ועשתה כברת-דרך מרשימה. מנדלמן-זוננפלד הובילה את שטראוס קפה ישראל והתמקדה בחיזוק מעמד המותג "קפה עלית" ובמהלכי פיתוח עסקי, שכללו כניסה לתחום בתי-הקפה באמצעות השלמת מהלך רכישת עלית קופי טו-גו וכניסה לתחום ה-Office Coffee Services.

ארנס ביצע ב-16 השנים האחרונות מגוון תפקידי ניהול בכירים בתחומי הכספים, פיתוח עסקים וניהול כללי בארגון. בין תפקידיו הקודמים בארגון שימש כמנהל הכספים של שטראוס קפה ישראל, כמנהל יחידת הקפה מחוץ לבית וכיו"ר דירקטוריון עלית קופי טו גו. ב-3 השנים האחרונות הוא משמש כמנכ"ל עלית קופי.