המחליפה של קולודוני: דנה מאור - מנכ"לית מקינזי ישראל

דנה מאור, בתה של מנכ"לית בנק לאומי, גליה מאור הינה שותפה במקינזי העולמית שם היא עובדת זה 12 שנים ■ ד"ר יונתן קולודני, ייסד את מקינזי ישראל לפני כעשור ומאז עומד בראשה

שינויים בחברת הייעוץ מקינזי ישראל: דנה מאור, השותפה במקינזי העולמית, תתמנה בתחילת החודש הבא לתפקיד מנכ"לית החברה בארץ. מאור תחליף את ד"ר יונתן קולודני, שייסד את מקינזי ישראל לפני כעשור ומאז עומד בראשה. ממקינזי ישראל נמסר היום (ב') כי קולודני עתיד להמשיך ולשרת בשורות החברה ויפעל לקידום חברות טכנולוגיה וחדשנות ישראליות ברחבי העולם.

קולודני הוא ד"ר למדעי הרוח, ועם השלמת ייסוד מקינזי ישראל הפך אותה לחברת ייעוץ מרכזית, שעם לקוחותיה נמנות חברות הסלולר פרטנר, סלקום ופלאפון; בנקים; והמשרד להגנת הסביבה, שבעבורו גיבש בשנתיים האחרונות דו"ח מקיף שבחן את פוטנציאל ההתייעלות האנרגטית במשק. כמו כן, מקינזי ישראל מלווה באדיקות גם את תוכנית ההתייעלות במערכת הביטחון ובצה"ל, ובוחנת מהלכים לצמצום ההוצאות של מערכת הביטחון. עד כה הקיפו אנשי החברה כ-40% מפעולות צה"ל ומערכת הביטחון.

12 שנים במקינזי

המנכ"לית המיועדת מאור - בתה של מנכ"לית בנק לאומי, גליה מאור- החלה את דרכה בחברה בניו יורק לפני 12 שנה, וב-2006 מונתה לשותפה במקינזי העולמית. בתפקידה בארה"ב הובילה שירותים לייעוץ אסטרטגי והליכי ארגון מחדש בחברות אמריקניות בתחומי התקשורת, ההיי-טק והמדיה. מאור שבה לישראל לפני כשנתיים, וביססה את פעילות מקינזי ישראל בתחומי ההיי-טק והתקשורת.