תחרות ל"לילה כלכלי": קשת תשיק מחר תוכנית לילה כלכלית

"השביעייה" בהגשת טלי מורנו, שתשודר מדי יום חמישי ב-23:00, תתחרה ב"לילה כלכלי" של ערוץ 10 ■ גם רשת העלתה גרסה משלה לתוכנית כלכלית לילית בשם "אולפן לילה"

זירת תוכניות הכלכלה ממשיכה להתחמם: זכיינית ערוץ 2 קשת תעלה מחר (ה') תוכנית כלכלית לילית שבועית חדשה בשם "השביעייה" בהגשת טלי מורנו.

התוכנית אמורה להתחרות בתוכנית הלילה היומית "לילה כלכלי" של ערוץ 10, ובהתאם לכך נקבעה שעת השידור - 23:00. "השביעייה" תארך חצי שעה, בדומה ל"לילה כלכלי".

גם רשת העלתה גרסה שלה לתוכנית כלכלית לילית, שתיקרא "אולפן לילה". במקביל, משודרת בהצלחה גם כל יום בשעה שבע וחצי "תוכנית חיסכון" בערוץ 2.

את הקרדיט על מה שנראה כפריחה של תוכניות ליליות כלכליות חולקים במשותף ערוץ 10 והרשות השנייה: ערוץ 10 - על כך שזיהה את הצורך במהדורה כלכלית לילית ויזם את המתכונת; הרשות השנייה - על היצירתיות שהפגינה בשבוע שעבר כאשר קבעה כי תוכניות אקטואליה מסוגה של "לילה כלכלי" יוכרו כז'אנר תוכניות התעודה.

מקשת נמסר כי "השביעייה" תעסוק ב-7 הכותרות הכלכליות הבולטות של השבוע החולף, אותן ינתחו מורנו וצמד אורחיה הקבועים: יוסי קוצ'יק, לשעבר הממונה על השכר באוצר, אשר שימש בעברו כמנכ"ל משרד ראש הממשלה, וכיום בעליו של משרד לייעוץ אסטרטגי ותקשורתי; ומירב כהן, לשעבר כתבת כלכלית בגלי צה"ל וממקימי ארגון "התעוררות".

בחלקה השני של תוכנית "השביעייה" יתארחו מדי שבוע 3 חברי כנסת ל-3 דיונים קצרים בנושאי חברה וכלכלה.