אי.טי.ג'י.אי מזנקת 5.8%: ביצעה סדרת השתלות מוצלחות

ישראל שרייבר, מנכ"ל החברה ציין "בזכות הטכנולוגיה הייחודית של החברה והסטנטים שפיתחנו, אנו מסוגלים לתת מענה למגוון גדל והולך של מחלות לב ביניהן גם AMI"

חברת איטיג'יאי , המפתחת, מייצרת ומשווקת סטנטים ייחודים המצופים ברקמה מהחי לשימוש בכלי דם של הלב, הודיעה היום (ג') כי כחלק מהאסטרטגיה שלה להמשיך ולפתח שימוש בסטנטים שלה להתוויות רפואיות נוספות, השלימה סדרה ראשונית של השתלות סטנט ה-AneuGraft כמענה לחולים הסובלים מ-AMI.

מסדרת השתלות ראשונית זו שבוצעה על ידי ד"ר ג'ולין גאן בשפילד, אנגליה, וכללה מעקב של 6 חודשים אחר המושתלים, עולה כי הסטנט של החברה נותן מענה להתוויה רפואית נוספת בהתקפי לב.

למיטב ידיעת החברה, הטיפול המקובל כיום בהתקפי לב הוא שחרור החסימה בעורק על ידי שאיבת קריש הדם, אולם בחלק מהמקרים חלק מקריש הדם נותר בדופן העורק, ויכול לגרום לתסחיף (קריש דם שנסחף). בכל המקרים בהם הוחדר סטנט ה-®AneuGraft של איטיג'יאי בצנתור לאחר שאיבת הקריש, החלק הנותר בדופן העורק נכלא על ידי הסטנט, וכך נמנעה חסימה במקומות אחרים. במקרים כאלה הסטנט של החברה מתפקד גם כאמצעי למניעת תסחיפים (Embolic Protection Device).

ישראל שרייבר, מנכ"ל החברה ציין "בזכות הטכנולוגיה הייחודית של החברה והסטנטים שפיתחנו, אנו מסוגלים לתת מענה למגוון גדל והולך של מחלות לב ביניהן גם AMI. אנו ממשיכים כל העת לבחון התוויות חדשות ליישום מוצרי החברה בשיתוף פעולה עם חוקרים וקלינאים בעלי שם עולמי המשתמשים בסטנטים החדשניים שלנו".

ההיקף המוערך של פרוצדורות צנתוריות בחולי AMI בעולם, צפוי לעמוד על כ-400 אלף מקרים בשנת 2011 עם גידול שנתי צפוי של כ-20%. מוצרי החברה מאושרים כיום לשימוש בעיקר בטיפול במחלות ופגיעות בכלי הדם של הלב (היצרות כלי דם כליליים, מפרצות בעורקי הלב וניקוב עורק במהלך צנתור).