פייסבוק הפכה לאתר השלישי בגודלו בעולם אחרי גוגל ומיקרוסופט

על-פי נתונים חדשים של חברת המחקר קומסקור, הגולשים מבלים בפייסבוק את הזמן הרב ביותר ברשת - יותר מאשר באתרי גוגל ובהם YouTube

פייסבוק מתקרבת עוד קצת לגוגל. לאחר שעקפה אתרים רבים מבחינת היקף התעבורה שלה, ובהם מייספייס, ויקיפדיה ו-AOL, פייסבוק זוקפת לזכותה הצלחה נוספת כשהיא עוקפת את הפורטל הוותיק יאהו.

על-פי נתונים חדשים של חברת המחקר קומסקור, פייסבוק היא לא רק הרשת החברתית הגדולה ביותר בעולם אלא גם האתר השלישי בגודלו, אחרי קבוצת אתרי גוגל וקבוצת אתרי מיקרוסופט.

על-פי הדו"ח, מספר הגולשים השונים שביקרו בפייסבוק בנובמבר הוא 648 מיליון איש, בהשוואה ל-630 מיליון גולשים שונים שביקרו בנובמבר באתרי יאהו. במקום הראשון מדורגת גוגל, עם 970 מיליון גולשים שונים ברחבי העולם, ואחריה מדורגים אתרי מיקרוסופט, שמשכו אליהם 869 מיליון גולשים שונים בנובמבר.

נקודת אל-חזור

פייסבוק ויאהו נאבקות ראש בראש מזה מספר חודשים על הזכות להתברג בשלישיית האתרים המובילים בעולם, וההערכות הן כי המיקום החדש של פייסבוק הוא בנקודת אל-חזור: הפופולריות של החברה שהקים מארק צוקרברג ממשיכה לצבור תאוצה ואף מאיימת על ההגמוניה של גוגל, בעוד שיאהו סובלת מתדמית חלשה ומתקשה להתחרות בשחקניות האינטרנט הגדולות.

פייסבוק כבר עקפה בעבר את יאהו ואת מיקרוסופט בכל הקשור לכמות העמודים הנצפים, והיא אתר הווידיאו השני בגודלו בארה"ב, אחרי YouTube של גוגל. פייסבוק היא גם פלטפורמה שמסייעת לאתרי התוכן לייצר טראפיק לתכנים שלהם, והגולשים מבלים באתר הכי הרבה זמן ברשת, יותר מאשר באתרי גוגל.

יאהו יכולה עדיין להתנחם בדבר משמעותי: היא עדין האתר הגדול ביותר בארה"ב, עם 181 מיליון גולשים שונים בחודש. פייסבוק, לעומתה, מדורגת במקום הרביעי עם 152 מיליון גולשים שונים בחודש.