הבבא ברוך מגן על ישי: "ההסתה נגדו - כמו לפני רצח רבין"

גלי צה"ל: בשיעור תורה בבית הכנסת של הרב עובדיה יוסף בירושלים אמר אמש הרב: "נעשה מעשה שפל, מעשה נבלה. התנהגו עם אלי ישי מנהג של רשעים ושונאי ישראל"

הרב ברוך אבו-חצירא, המכונה הבבא ברוך, תוקף בחריפות את המשפחות השכולות מ"אסון האוטובוס" בשריפה בכרמל, שביקרו את התנהלותו של שר הפנים אלי ישי. כך מדווחים בגלי צה"ל.

בשיעור תורה בבית הכנסת של הרב עובדיה יוסף בירושלים אמר אמש הרב: "נעשה מעשה שפל, מעשה נבלה בידידנו אלי ישי. התנהגו איתו מנהג של רשעים ושונאי ישראל".

נזכיר כי בש"ס תקפו ביום חמישי האחרון את המחאה שהתפרצה בטקס הממלכתי לזכר נפגעי השריפה בכרמל, בהובלת דני רוזן, בן-זוגה של תת-ניצב אהובה תומר ז"ל. במפלגה טענו כי מדובר בצביעות מצד רוזן וכי יש לו אינטרסים: "היחס כלפי אלי ישי גובל בהסתה הדומה לזו שקדמה לרצח יצחק רבין", אמרו בש"ס.

גורמים במפלגה תהו אם תת-ניצב תומר ז"ל, שנספתה באסון, היתה אשמה במידה מסוימת במותם של 44 הרוגי השריפה. "בן-זוגה של אהובה תומר החל שם במחאה שאינה טהורה, יש לו אינטרסים. לא נעים לומר זאת, אבל צריך לשאול האם אהובה תומר אחראית לכניסת האוטובוס לכביש. ודאי שהיא יותר קשורה לכך משר הפנים, שלא קשור לפרטים הנקודתיים של התקרית", אמרו גורמים במפלגה.

בש"ס טענו כי רבות ממשפחות הנספים מסתייגות מהמחאה של אתמול ועומדות לצידו של ישי. ליד ביתו של הרב עובדיה יוסף מתייצבות כעת משפחות לצידו של ישי, שמצידו צפוי להגיע לבית הרב מלווה בהוריו של הנער שנספה בשריפה