פיילוט לעובדי HOT: חיבור אינטרנט 12 מגה חינם

החברה-הבת hotnet נמצאת בשלבי הקמה, ורישיון לאספקת אינטרנט עוד אין, אבל HOT כבר רצה קדימה עם שירות הגישה החדש שלה לאינטרנט

החברה-הבת נמצאת בשלבי הקמה, ורישיון לאספקת אינטרנט עוד אין, אבל HOT כבר רצה קדימה עם שירות הגישה החדש שלה לאינטרנט, ומתחילה למכור את השירות לאלפי עובדי החברה במסגרת של פיילוט.

ל"גלובס" נודע כי החברה מציעה לכל העובדים שלה חיבור לאינטרנט במהירות 12 מגה בחינם לחצי שנה. מ-HOT נמסר כי מדובר בפיילוט, וכי בסיום התקופה היא תציע מחירי מבצע לעובדים כמקובל.

HOT טרם קיבלה את הרישיון לחברה-הבת שלה, hotnet, ובימים אלה עובדים על כך במשרד התקשורת. אבל כדי לוודא שכל המערכות עובדות וכל השירותים ניתנים בצורה טובה, החלה החברה לחבר עובדים לשירות במהירות 12 מגה, המהירות המקובלת שמשווקת החברה ללקוחות.

בניגוד לכניסה של פרטנר לשוק האינטרנט, הרי שכניסתה של HOT לשוק זה מעוררת חששות כבדים מאד בנטוויז'ן ובסמייל. למרות החובה של HOT בהפרדה מבנית מלאה, חוששים בשתי החברות שההפרדה הזו היא מלאכותית, וכי HOT תמצא את הדרכים שלה לנצל את היתרון הגדול והבלעדי שיש לה בשוק - אספקת כל שירותי התקשורת דרך כבל אחד ודרך חשבונית אחת.

כפי שפורסם ב"גלובס", נטוויז'ן כבר החלה לתקוף את שירות האינטרנט של HOT והגישה תלונה למשרד התקשורת על כך שהחברה אינה מקיימת את ההפרדה המבנית שחלה עליה, וכי פעילות החברה-הבת כחברה נפרדת היא, למעשה, פיקציה.