אפקט הפייסבוק? רשת מייספייס תפטר 47% מעובדיה

הרשת החברתית המובילה לשעבר, תפטר כ-500 עובדים לאחר שבאוקטובר השיקה את עצמה מחדש כפורטל חברתי ■ מנכ"ל מייספייס: השינויים לא משקפים את הביצועי המוצר החדש

התחרות עם פייסבוק עשתה את שלה: מייספייס, לשעבר הרשת החברתית המצליחה ביותר, תפטר 47% מעובדיה שהם כ-500 עובדים. כך פורסם היום (ג') בסוכנות הידיעות רויטרס.

כאמור, מייספייס הייתה הרשת החברתית המובילה עד כניסתה של פייסבוק לאינטרנט. באוקטובר, המציאה עצמה מייספייס מחדש כפורטל בידור חברתי העוסק בתכנים בידוריים ומוזיקליים ומיועד לצעירים מתחת לגיל 35.

"השינויים נובעים רק ממניעים הקשורים למוצרים הותיקים שלנו", מסר מייק ג'ונס, מנכ"ל מייספייס. "השינויים הללו לא משקפים את הביצועים של המוצר החדש".

נזכיר, כי החברה התמודדה בשנים האחרונות עם קשיים רבים הכוללים נטישת עובדים מוכשרים והקפאת הגידול במספר המשתמשים. כמו כן, בין האופציות הרבות הנשקלות גם מכירת החברה.

לאחרונה, מייספייס חידשה את חוזה הפרסום עם גוגל, ואף ביצעה אינטגרציה של חשבונות משתמשים עם יריבתה לשעבר, פייסבוק. החברה אף רעננה את שירותי הסלולר שלה, אך כל אלה לא צפויים להביא להבראה משמעותית ולכן אופציית המכירה נראית כהגיונית ביותר.