רציו: "העבודות בקידוח 'לוויתן' נמשכות כרגיל"

שמועה בחדרי המסחר: קידוחי הנפט ב"לוויתן" הופסקו ■ מקורבים לקידוח: "לא יעלה על הדעת שהעבודות ייפסקו שבועות ספורים לפני ההודעה על עתודות הנפט"

ירידות חדות נרשמות היום (א') בבורסה במניות קידוח "לוויתן" - אבנר , דלק קידוחים ורציו , ברקע שמועות בחדרי מסחר כי העבודות להמשך קידוח מבנה הנפט ב"לוויתן" הופסקו טרם קבלת החלטה סופית בדוח ועדת ששינסקי.

ל"גלובס" נודע כי מדובר בשמועה לא מבוססת בלבד וכי העבודות במאגר נמשכות כמתוכנן. מרציו נמסר בתגובה כי "השמועות אינן נכונות והעבודות באתר הקידוח נמשכות כרגיל".

מקורבים לשותפות מסרו בשיחה עם "גלובס", כי "בקידוח עד עתה הושקעו כספים רבים. לא יעלה על הדעת שהעבודות ייפסקו שבועות ספורים לפני ההודעה על עתודות הנפט במאגר".

נזכיר כי ועדת הכספים תקיים מחר דיון בדוח ששינסקי, ולמעשה יהיה זה הדיון הראשון בוועדה מאז פרסום ההמלצות הסופיות שלה. בדיון מחר ישתתפו גם שר האוצר יובל שטייניץ ופרופ' איתן ששינסקי. אתר "גלובס" יעביר את הדיון בשידור חי.

כידוע, ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים בשבוע החולף ישיבות עם שרי האוצר והתשתיות, עם יו"ר הוועדה איתן ששינסקי ועם יזמי הגז בתקווה להביא לפשרה ונוסחת גישור, שתהא מקובלת על כל הצדדים. שטייניץ מצידו, איתן בדעתו להביא לאישור המלצות הוועדה ללא שום פשרות או החרגות כאלה או אחרות.