שטיינהארט מגדיל החזקתו ב-KCPS בעשרות מיליוני שקלים

מצטרף לניהול החברה ויוביל את פעילותה בניו-יורק ■ KCPS: "העיסקה מתרחשת על רקע הגידול הדרמטי בבסיס הלקוחות הבינלאומיים של החברה בשנה האחרונה"

חברת ניהול ההשקעות ‏KCPS‏, בניהול טל קינן, הודיעה היום (ב') כי דייוויד שטיינהארט, הנמנה על מייסדי החברה לצד קינן ולצד ג'יי פומרנץ, הגדיל את החזקתו בחברה ורכש נתח "משמעותי" ממניותיה, בעשרות מיליוני שקלים, לצד מינויו כנשיא החברה ומעברו לניהול יומיומי של פעילותה בארה"ב.

KCPS‏ היא חברת ניהול השקעות ושירותים פיננסיים עם משרדים ראשיים בישראל ומשרדים בניו יורק ובז'נבה. לחברה שתי זרועות באמצעותן היא מספקת שירות ללקוחות מוסדיים בייעוץ וניהול השקעות מתמחה, וכן ניהול קרנות השקעה (קרן ‏PE‏, קרן גידור וכן קרן מנוף). שטיינהארט, נציין, ייכנס לחברה מהחברה הראשית מלמעלה.

במסגרת התפקיד החדש, לאחר שהגדיל את החזקתו ב-‏KCPS‏, שטיינהארט יהיה אחראי על מדיניות ההשקעה בתחומי פעילותה השונים של החברה וינהל את משרדה של הפירמה בניו יורק. בחברה מסבירים כי "העיסקה מתרחשת על רקע הגידול הדרמטי בבסיס הלקוחות הבינלאומיים של החברה בשנה האחרונה".

‏"בדיעבד ראינו ש-2010 הייתה אבן דרך עבור החברה, כשרוב הכסף שגייסנו היה כסף לא יהודי, בלקוחות פרטיים. ללקוחות הללו אין סיבה מיוחדת להשקיע בישראל. מכאן שציון הדרך הזה הוא גושפנקא המבססת את התפיסה שלנו ומראה שהיא מוכיחה את עצמה", אומר המנכ"ל קינן בהתייחס לצורך והחשיבות במהלך האחרון, ומוסיף כי "רוב לקוחותינו הם מצפון אמריקה, לאחרונה הגענו להיקף לקוחות ופעילות בארה"ב שהצריך שותף בכיר שבקיא בכל מה שאנו עושים ובשוק עצמו שיהווה ממשק שלנו עם הלקוחות הללו. דייויד שטיינהארט תמיד היה שותף אצלנו, אך עד כה הוא שימש במעין במשרה חלקית כשניהל קרן גידור משל עצמו. מעכשיו היומיום שלו הוא לחלוטין ב-‏KCPS‏ והוא גם מביא איתו צוות של אנשים טובים".

לדברי דייויד שטיינהארט, "‏KCPS‏ כבר מתחרה בהצלחה בגופי השקעות מהשורה הראשונה בעולם, ואנו נמשיך לפעול במרץ על מנת להיות הטובים ביותר בתחומנו". ‏

לשטיינהארט ותק של 20 שנה בתעשיית ניהול ההשקעות בוול-סטריט. הוא כיהן כשותף מנהל של קרן הגידור האמריקאית ‏Wooster‏, וקודם לכן בתפקידים נוספים בגופי השקעות אמריקאיים. דייויד שטיינהארט הוא בנו של הבנקאי מייקל שטיינהארט, אשר היה בעבר מ"בעלי המניות האמריקניים" בבנק הפועלים, עד שבעלת השליטה שרי אריסון רכשה מהם את חלקם.