"לפעמים יש סיכונים בכדורגל"

רוני לוי, שחתם לשנה וחצי בבית"ר ירושלים במקום אורי מלמיליאן: "תמיד יש מטרות, אבל צריך להיות ריאליים - בנקודת הזמן הזאת, יותר חשוב בבית"ר לקדם שחקנים צעירים"

אחרי עזיבתו של אורי מלמיליאן, מונה היום (ב') רוני לוי באופן רשמי למאמנה החדש של בית"ר ירושלים. לוי, שבשבוע שעבר היה על סף הצטרפות למכבי ת"א (עד שלבסוף החליט בעלי המועדון, מיטש גולדהאר, למנות את מוטי איווניר), חתם על חוזה שיבטיח את הישארותו בטדי לשנה וחצי. דוד אמסלם ישמש כעוזרו.

במסיבת עיתונאים שבה הוצג, אמר היום לוי: "לפעמים יש סיכונים בכדורגל - אבל אני רואה את בית"ר כאתגר גדול. תמיד יש מטרות, אבל צריך להיות ריאליים - כי בנקודת הזמן הזאת, יותר חשוב לקדם שחקנים צעירים.

"אורי מלמיליאן הוא איש יוצא מן הכלל גם כאדם וגם כמאמן", התייחס לוי לקודמו בתפקיד. "הערצתי אותו כשחקן וצריך להגיד לו תודה על כל מה שהוא תרם לבית"ר".

לוי, 45, זכה בעבר בשלוש אליפויות רצופות כמאמן מכבי חיפה בין השנים 2004-2006. בנוסף, הוביל את הירוקים להעפלה לשמינית גמר גביע אופ"א. לאחר מכן אימן במשך כשנה את מכבי פ"ת, עד שב-31 בדצמבר 2009 עבר לרומניה, שם אימן את אוניראה. לוי התפטר מהקבוצה בסוף עונת 2009/10, וכעת, כאמור, הוא חוזר לליגת העל אחרי היעדרות של שנה וחודשיים ממנה.