סיבה לזנק 33%: מג'יק נכנסה לרשימה היוקרתית בנאסד"ק

רשימת ה-Market Global Select מציבה דרישות גבוהות ומחמירות יותר מכל שוק בורסאי אחר בעולם, בשלושה נושאים עיקריים: רווחיות, שווי-שוק ונזילות

חברת מג'יק הודיעה כי נכנסה לרשימת ה- Market Global Select היוקרתית של נאסד"ק ב-3 בינואר, מה שעשוי להסביר את העליות החדות בשיעור של כ-33% שרשמה המניה מאז ושווי השוק שלה מסתכם בכ-254 מיליון דולר.

ברשימה זו נכללות חברות ציבוריות הנדרשות לעמוד בתנאים מחמירים אשר מציבה בורסת הנאסד"ק. רשימת הסלקט מציבה דרישות גבוהות ומחמירות יותר מכל שוק בורסאי אחר בעולם, בשלושה נושאים עיקריים: רווחיות, שווי-שוק ונזילות.

גיא ברנשטיין, מנכ"ל מג'יק תעשיות תוכנה אמר היום: "אנחנו גאים לנוכח צירופינו לרשימת ה- Market Global Select של נאסד"ק, מהלך המביע הכרה ביכולתה הפיננסית של מג'יק. זוהי אבן דרך המציינת את צמיחתה של החברה וכן את מחויבותנו לייצר ערך עבור המשקיעים בחברה".

מג'יק תעשיות תוכנה מפתחת פלטפורמת פיתוח יישומים ואינטגרציה. לחברה 14 משרדים ברחבי העולם ונוכחות בלמעלה מ- 50 מדינות עם רשת גלובלית של שותפים עסקיים, עצמאיים בתי תוכנה, אינטגרטורים, יועצים ושותפי OEM. הטכנולוגיה של החברה מאפשרת ללקוחות ולשותפים עסקיים למנף את יכולות מערכות המידע הקיימות בארגונים ולאפשר להם להתמקד בפיתוח הליבה העסקית. הטכנולוגיה של חברת מג'יק והאסטרטגיה העסקית שלה זוכים להכרה ע"י אנליסטים מובילים בתעשייה. לחברת מג'יק שותפויות עסקיות עם יצרניות תוכנות IT מובילות כגון: SAP, salesforce.com, Oracle ו -IBM.