ביו ויו מתרחבת ביפן: הזמנה נוספת בהיקף של כמיליון שקל

אלן שוויבל, מנכ"ל ביו ויו: "הלקוח היפני רכש מאיתנו את המערכת הראשונה לפני מספר חודשים והזמנה נוספת זו מעידה על שביעות הרצון מהטכנולוגיה שלנו"

ביו ויו , העוסקת במחקר ופיתוח, ייצור, שיווק ומכירה של מערכות ממוחשבות לזיהוי תאים חריגים במגוון תחומים ובפיתוח בדיקות חדשות לגילוי סרטן, מדווחת היום (א') כי קיבלה הזמנה של מערכת סריקה נוספת למעבדה מסחרית ביפן.

הסכום הכולל של העסקה הינו כמיליון שקלים.

מדובר במערכת סריקה שנייה למעבדה זו ביפן ובסך הכל במערכת שלישית ביפן, לאחר שמערכת אחת מותקנת כבר במעבדה אוניברסיטאית במדינה. המעבדה אליה תימכר המערכת הינה מהמובילות ביפן ומבוצעות בה מידי שנה כ-200 מיליון בדיקות.

אלן שוויבל, מנכ"ל ביו ויו, אמר: "מדובר בהבעת אמון בטכנולוגיה הייחודית של ביו-ויו. הלקוח היפני רכש מאיתנו את המערכת הראשונה לפני מספר חודשים והזמנה נוספת זו מעידה על שביעות הרצון מהטכנולוגיה שלנו. אנו מקווים כי עסקה זו תהווה פתח עבורנו למכירות נוספות של מערכות סריקה גם במעבדות נוספות ביפן".

ביו ויו עוסקת במחקר ופיתוח, שיווק ומכירה של מערכות ממוחשבות לזיהוי תאים חריגם במגוון תחומים ובפיתוח בדיקות חדשות לגילוי סרטן. מערכות אלו מיושמות כיום בבדיקות דם, מח עצם, שתן, מי שפיר ועוד.