מנכ"ל בזק זומן למשרד התקשורת בעקבות התקלה

אבי גבאי צפוי להגיע מחרתיים למשרד מלווה בסמנכ"ל ההנדסה בבזק, יובל קינן ■ התקלה השביתה בשבוע שעבר את מערכת הטלפוניה החדשה של החברה (NGN) למשך 5.5 שעות

מנכ"ל בזק, אבי גבאי, אמור להגיע ביום שלישי למשרד התקשורת - על מנת להסביר מה שאירע בתקלה הגדולה בשבוע שעבר. נראה כי מי שצפוי להגיע עמו לפגישה הוא סמנכ"ל ההנדסה בחברה, יובל קינן.

התקלה בבזק השביתה ביום שלישי שעבר, 25 בינואר, את מערכת הטלפוניה החדשה של החברה (NGN) למשך 5.5 שעות, בעקבות עבודה יזומה שנעשתה ברשת, אשר יצרה עומס בלתי סביר על נתבים.

בזק, בדומה לסלקום - שברשת שלה אירעה תקלה גדולה מאוד בתחילת דצמבר אשתקד - מסרבת לומר בדיוק מה גרם לתקלה, למרות שבחברה יודעים מה קרה - ולמה.

יותר מאשר מדאיגה התקלה לכשעצמה, מדאיגה את משרד התקשורת שאלת השרידות של הרשתות, והעובדה שכל מוקדי החירום במדינה "יושבים" על רשת בזק, ונפגעו בתקלה.

פירוט חסר

שמילה מימון, סמנכ"ל הפיקוח החדש במשרד התקשורת, התבקש להקדים את כניסתו לתפקיד על רקע התקלה בבזק. מימון אמור היה להיכנס השבוע לתפקיד, ואולם בעקבות התקלה בבזק, והעובדה שאגף הפיקוח של המשרד אינו נתפס מקצועי דיו על מנת להתמודד עם אירוע תקלה כמו שקרה לבזק בשבוע שעבר, ביקשו במשרד התקשורת משמילה להקדים את כניסתו, למרות שהוא לכאורה עדיין נמצא בחופשת שחרור מצה"ל.

מימון הוא זה שחתום על מכתב הפנייה לבזק, לאחר שלטענת בכירים במשרד, החברה לא העבירה מידע מפורט מספיק על הסיבות לתקלה - למרות שהוא לא זה שטיפל בנושא.

רשת ה-ngn
 רשת ה-ngn