מכבי ת"א תועמד לדין: לא הקצתה מספיק כרטיסים מוזלים

בדיקה של ההתאחדות מצאה כי למשחק מול בית"ר נמכרו 200 כרטיסי חיילים ונוער בלבד, שיעור נמוך מהתקנון הקובע כי המארחת חייבת למכור לפחות 20% כאלו מכלל הכרטיסים

מכבי ת"א תועמד לדין משמעתי אחרי שלא עמדה בחוקי ההתאחדות לכדורגל, והקצתה מספר מועט של כרטיסי נוער וחיילים במשחק הבית מול בית"ר ירושלים. מדובר על המשחק שהתקיים בבלומפילד ב-10 בינואר, במסגרת המחזור ה-16 בליגת העל.

על-פי מדיניות ההתאחדות לכדורגל, הקבוצה המארחת צריכה להוציא למכירה לפחות 20% מכלל כמות הכרטיסים והמנויים במשחק. דו"ח שהתקבל ע"י משרד החקירות ויצמן יער מצא, כי במשחק של מכבי ת"א מול בית"ר ירושלים, הוצעו למכירה כ-200 כרטיסים מוזלים בלבד.

כבר לפני כארבעה חודשים הועבר לכל קבוצות ליגת העל מכתב מההתאחדות לכדורגל, לפיו ההתאחדות תאכוף באמצעות בדיקות במגרשים של משרד חקירות ויצמן יער את התקנון ותבדוק אם שיעור הכרטיסים הזולים שנכרים בכל מגרש אכן עומד על 20% לפחות מכלל הכרטיסים.

בסעיף 8 של "תקנון האליפות" של ההתאחדות לכדורגל, נקבע כי הסכום של הכרטיסים המוזלים יעמוד על 50% ממחיר של כרטיס כניסה רגיל למשחק.

ממכבי ת"א נמסר בתגובה לדברים: "נבדוק את הנושא, גם מול משרד הכרטיסים לאן, האמון מבחינתנו על הפצת הכרטיסים למשחקי הבית של המועדון".