חילופים בהנהלת איזי אנרגיה: אורן זהבי מונה למנכ"ל

זהבי כיהן כסגן יו"ר איזי אנרגיה החל מיום הקמתה ב-2006 ■ במסגרת תפקידו הוביל מהלכים אסטרטגיים לחברה

אורן זהבי (36) מונה למנכ"ל חברת איזי אנרגיה הציבורית והחליף את המנכ"ל הפורש אבי גפן. זהבי כיהן כסגן יו"ר איזי אנרגיה החל מיום הקמתה ב-2006.

במסגרת תפקידו הוביל מהלכים אסטרטגיים לחברה החל מרכישת השלד הבורסאי של החברה, הנפקת החברה לציבור ועד ניהול המיזוגים והרכישות של החברה, המנהלת כיום קרוב ל-100 תחנות דלק חנויות נוחות ברחבי בארה"ב.

לזהבי דוקטורט בכלכלה מאוניברסיטת Pace בניו יורק. כמו כן, לזהבי תואר שני במינהל עסקים ותואר ראשון בהנדסת תעשיה וניהול מאוניברסיטת תל-אביב.

איזי אנרגיה, בשליטת ד"ר אלי זהבי, פועלת לאיתור, רכישה והפעלה של מקבצי תחנות דלק בארה"ב. במסגרת האסטרטגיה של החברה, היא פועלת לאיתור מקבצים איכותיים בלבד המבטיחים תשואות גבוהות, ובמקביל מוכרת את הנדלן כולו או חלקו לקרנות ריט ומשקיעי נדלן. באופן זה, מתכוונת החברה לרכוש כמות גדולה של תחנות דלק תוך שימוש בהון עצמי נמוך יחסית להיקף העסקאות.

עד כה רכשה החברה כאמור שליטה ב-91 תחנות במדינות אוהיו ופנסילבניה בארה"ב, מתוכן 67 בהפעלת החברה ו-24 בהפעלת צדדים שלישיים. לחברה שיתוף פעולה אסטרטגי בארה"ב עם ענקית האנרגיה הבינלאומית, חברת BP. בשנת 2010 הודיעה החברה על כוונתה להכנס לתחום חיפושי הנפט והגז הטבעי.