תערוכת הסלולר: סמסונג הכריזה על ממשיך דרכו של גלקסי S

סמסונג הכריזה על ממשיך דרכו של הגלקסי S, רק שהפעם למכשיר החדש בשם גלקסי S 2 יש מסך בגודל 4.3 אינץ' במקום 4 אינץ' בקודם ■ סמסונג עוד הכריזה על השקת טאבלט משודרג

תערוכת הסלולר- Mobile World תיפתח מחר, אבל כבר היום בערב (א') ערכה סמסונגאת מסיבת העיתונאים שלה בכדי להכריז על המוצרים החדשים שיצאו במהלך השנה.

סמסונג הכריזה על ממשיך דרכו של הגלקסי S, רק שהפעם למכשיר החדש בשם גלקסי S 2 יש מסך בגודל 4.3 אינץ' במקום 4 אינץ' בדגם הקודם. החברה הציגה טכנולוגיית מסך משודרגת בשם Super AMOLED Plus. מלבד זה, יש כאן גם מעבד כפול ליבה וצילום וידיאו באיכות Full HD בתקן 1080p. מצלמת הסטילס מגיעה עם חיישן של 8 מגה פיקסל ופלאש מסוג LED.

הגלקסי S 2 שוקל 116 גרם והוא מגיע רק בעובי של 8.5 מ"מ. סמסונג מציעה כאן ממשק משופר משלה בשם TouchWiz 4.o על-גבי מערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסה 2.3. הממשק של סמסונג מאפשר להציב המון ווידג'טים (מיני יישומים) בתצוגת קריאה על-גבי המסך. יש גם שירות האפשר לגרום למכשיר לצלצול מרחק כשהמכשיר במצב שקט, כאשר שרוצים למצוא את הטלפון ויש גם אפשרות למחוק את התוכן של הסלולרי מרחוק. מלבד זה, בחברה דיברו רבות על יישום הזיהוי הקולי במכשיר, המאפשר למשתמש לתת פקודות קוליות לטלפון ולהכתיב הודעות טקסט וגם לקבל הקראה קולית של הודעות ה-SMS בזמן הנהיגה.

טאבלט משודרג

למרות שמדובר בתערוכה לטלפונים סלולריים, סמסונג כמו יצרניות נוספות החליטה להרחיב קצת את האופקים שלה ולהשיק את ממשיך דרכו של הטאבלט (מחשב לוח) שלה - גלקסי טאב. הדגם החדש יגיע עם שם דומה - גלקסי טאב 10.1, כאשר המספר מרמז על גודל המסך שגדל ל-10.1 אינץ', במקום ה-7 אינץ' שהיה בדגם הקודם.

השדרוג במסך נחשב למשמעותי, מכיוון שזוהי הייתה אחת הטענות העיקריות נגד הדגם הקודם, שהציע מסך קטן יותר מזה של האייפד המגיע עם צג בגודל 9.7 אינץ'. המשקל של הגלקסי טאב הוא קצת פחות 600 גרם והעובי שלו הוא קצת פחות מ-11 מ"מ. הגלקסי טאב 10.1 יפעל באמצעות מערכת ההפעלה החדשה של גוגל - אנדרואיד 3.0 המיועדת לשוק הטאבלטים. לדגם הזה יש מעבד כפול ליבה מסוג טיגרה 2 בעל מהירות של 1 ג'יגה הרץ. כמו כן, יש כאן מצלמת 2 מגה פיקסל קדמית.

הכותב היה אורח חברת סמסונג באירוע