כנס ברצלונה: 55 חברות סטארט-אפ מציגות בביתן הישראלי

(עדכון) - ממכון היצוא נמסר כי החברות הישראליות מציגות השנה מגוון רחב של פתרונות טכנולוגיים חדשניים הנותנים מענה לטרנדים הטכנולוגיים העולמיים שתופסים תאוצה

מכון היצוא איגד השנה 55 חברות סטארט אפ שיציגו בביתן ששכר בכנס MWC בברצלונה. נמסר כי עד כה תואמו מראש לחברות הישראליות כ-1,400 מפגשים עסקיים עם מפעילי התקשורת הניידת הגדולים בעולם ביניהם: וודאפון, טלפוניקה, רים, טי מובייל, צ'איינה מובייל, אריקסון, אורנג', גוגל ועוד.

ממכון היצוא נמסר כי החברות הישראליות מציגות השנה מגוון רחב של פתרונות טכנולוגיים חדשניים הנותנים מענה לטרנדים הטכנולוגיים העולמיים שתופסים תאוצה. בין היתר, מדובר בפתרונות לבעיות כמו הגודש ברשתות (הנובע מעומס נתונים וריבוי האפליקציות), הגידול המסחרר בהיקף הצריכה של שירותי הדאטה, ירידת הכנסות המפעילים משירותי השיחות ומהגלישה החופשית ברשת האינטרנט ועוד.

בין היישומים החדשניים בביתן הלאומי ניתן למצוא פתרון המשתמש באנרגיה ירוקה של רוח לתחנות בסיס של טלקום, פתרון לניהול אופטימאלי של עומסי תעבורה ברשתות הסלולאריות באזורים עירוניים, פתרון המקשר בין הטלפון הנייד למחשב ולטלוויזיה, טכנולוגיה המאפשרת קבלת משוב מלקוחות בזמן אמת ועוד.

כמו כן ניתן למצוא פתרון המאפשר גלישה ועדכון רשתות חברתיות במכשיר הנייד, הזמנת סרטים למכשיר הנייד, שימוש באנשי הקשר ברשתות החברתיות, אפליקציות ניווט חברתי, שיתוף תמונות ומוזיקה מהנייד ועוד. טקס הפתיחה הרשמי של הביתן נערך במעמד שר התמ"ת שלום שמחון ומנכ"ל מכון היצוא אבי חפץ, ובהשתתפות עשרות רבות של מנהלים ובכירים מהתעשייה.

התערוכה אמנם נפתחת היום, אך כבר אמש ערכה חברת סמסונג מסיבת עיתונאים כדי להציג את מגוון המוצרים החדשים שלה. בין היתר, סמסונג הכריזה על ממשיך דרכו של הגלקסי S, רק שהפעם למכשיר החדש בשם גלקסי S 2 יש מסך בגודל 4.3 אינץ' במקום 4 אינץ' בדגם הקודם. החברה הציגה טכנולוגיית מסך משודרגת, מעבד כפול ליבה וצילום וידיאו באיכות Full HD בתקן 1080p. מצלמת הסטילס מגיעה עם חיישן של 8 מגה פיקסל ופלאש מסוג LED. והמשקל? 116 גרם בלבד. (לסיפור המלא - לחצו כאן)