פרולור מדווחת: אור ירוק להמשך הניסוי בהורמון הגדילה

ועדת הבטיחות המפקחת על ניסוי שלב II: אין ממצאי בטיחות שליליים ■ תוצאות הניסוי בהורמון גדילה שלב II יתקבלו עד מחצית השנה

פרולור ביוטק מדווחת היום (ב') שגיוס החולים והזרקת הורמון הגדילה ארוך הטווח HGH-CTP לחולים בניסוי מתקדמים לפי תוכנית הניסוי, כאשר סיום הניסוי מתוכנן לקראת אמצע 2011. נשיא פרולור הוא שי נוביק ויו"ר הדירקטוריון שלה הוא פיליפ פרוסט, יו"ר טבע.

בנוסף, מעדכנת החברה כי ועדת הבטיחות המפקחת על הניסוי, ואשר מורכבת מרופאים מובילים מארה"ב ואירופה שאינם קשורים לפרולור, התכנסה בתאריך 9 בפברואר 2011 ואישרה לפרולור להמשיך בניסוי כפי שתוכנן לאחר בדיקת נתוני החולים אשר קיבלו זריקות HGH-CTP עד כה. הוועדה לא מצאה ממצאי בטיחות שליליים משמעותיים בחולים.

"לגירסה ארוכת הטווח שלנו להורמון הגדילה יש פוטנציאל להוריד בצורה משמעותית את כמות הזריקות שמטופלי הורמון גדילה נאלצים להזריק כיום, ואנו מרוצים מההתקדמות החיובית בניסוי שלב II שלנו", מסר ד"ר אברי הברון, מנכ"ל פרולור. "חוות הדעת החיובית של ועדת הבטיחות המפקחת על הניסוי מחזקת את הציפיות שלנו ש HGH-CTP יראה פרופיל בטיחות חיובי. אנו מצפים לנתח את נתוני יעילות התרופה בניסוי ולהריץ את המודלים לחיזוי המינון הדרוש בניסוי שלב III תוך כדי ההתקדמות שלנו לקראת סיומו של הניסוי בחודשים הבאים".