שת"פ לאיגוד המובייל הישראלי עם טלפוניקה העולמית

איל רשף, מייסד ומנכ"ל IMA: "השת"פ יאפשר לחברות הסטארט-אפ הישראליות גישה ל-280 מיליון הלקוחות של טלפוניקה ברחבי העולם, ויאיץ את צמיחת ההכנסות שלהן"

איגוד המובייל הישראלי (IMA) משיק היום (ב') רשמית שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת טלפוניקה העולמית. במסגרת שיתוף הפעולה יוכלו מפתחים וחברות סטארט-אפ ישראליות להשיק שירותים ואפליקציות על גבי חנות האפליקציות החדשה של טלפוניקה, לקבל סיוע טכנולוגי משופר, תמיכה טכנית, גישה לידע מקצועי וסיוע שיווקי במקסום הרווחים על גבי חנות האפליקציות.

חברת טלפוניקה משיקה ממשק חדש למפתחים הממותג בשם BlueVia שיאחד את כלל הממשקים שקיימים כיום בקרב חברות הקבוצה בעולם. לראשונה בעולם, שירותים ואפליקציה שיפותחו על גבי הממשק החדש יזכו לחלוקת רווחים מתעבורת הדאטה של הצרכנים בהיקף שינוע בין 10% ל-50%. פרט לכך יזכו המפתחים לחלוקת רווחים ממכירת האפליקציות בהיקף של 70% מההכנסות.

איל רשף, מייסד ומנכ"ל IMA אמר כי "החבירה לטלפוניקה נועדה לאפשר לחברות הסטארט אפ הישראליות גישה ל-280 מיליון הלקוחות של טלפוניקה ברחבי העולם, ולהאיץ את צמיחת ההכנסות שלהן. מטרתנו בשת"פ הוא לשפר באופן דרמטי את סיכויי ההצלחה של חברות האפליקציה באמצעות ההגעה למאסה קריטית של הורדות והכנסות, שהוא הנתיב הקריטי שלהן", אמר.

"אנחנו מכירים בכשרון של קהילת היזמים והסטארט-אפים הישראלית, לכן BlueVia שמחה לשתף פעולה עם IMA ולפתוח דרכה מערכת יחסים הדדית, משתלמת, עם חברות טכנולוגיה ישראליות", אמר ג'יימס פרטון, מנהל שיווק למפתחים, טלפוניקה\BlueVia.
טלפוניקה היא אחת ממפעילות התקשורת הגדולות ביותר בעולם והיא פועלת ב-25 מדינות.