תקציב הפרסום של מועצת החלב עובר לחברון-זלצמן-שביט

התקציב, בהיקף של כחצי מיליון דולר, טופל עד כה ברגב-קוויצקי ■ תקציב המועצה הינו קטן יחסית, אך הוא הצליח לעורר לא אחת רעש תקשורתי

תקציב הפרסום של מועצת החלב עוזב את משרד הפרסום רגב-קוויצקי ועובר למשרד הפרסום חברון-זלצמן-שביט - כך נודע ל"גלובס".

תקציב המועצה הינו קטן יחסית, אך הוא הצליח לעורר לא אחת רעש תקשורתי - בין היתר בגלל הסלבס שלוקחים בו חלק בדרך כלל. בין הפרזנטורים שהובילו קמפיינים אלה נמנים אגם רודברג, עדי הימלבלוי ודנה פרידר.

פרידר קיבלה את הובלת הקמפיין לאחר שנכנסה לנעליו של מייקל לואיס שאמור היה להוביל אותו במקור. לואיס זכה באותה תקופה להצלחה גדולה - בין היתר בשל זכייתו בתוכנית "רוקדים עם כוכבים" ולכאורה הוא נראה היה מתאים לקמפיין עבור המועצה. אולם מה שלא נלקח בחשבון היה ההתנגדות התקשורתית לכך שלואיס לא שירת צבא.

לאחר שפורסמה הידיעה על בחירתו לפרזנטור של המועצה נפתחה נגד ההחלטה מלחמה תקשורתית שהוביל הפורום לשיתוף בנטל. הלחץ עשה את שלו ומועצת החלב, בשיתוף עם סוכנות לוק, החליטו להחליף את לואיס בדנה פרידר שאכן הובילה בסופו של דבר את הקמפיין.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של מועצת החלב עומד על כ-1.7 מיליון דולר לשנה במחירי מחירון שהם כחצי מיליון דולר במחירים ריאליים.

עיקר הפרסום של המועצה מופנה בשנים האחרונות לקידום המסר "3 ביום" - ההמלצה של ארגוני הבריאות העולמיים לצריכת 3 מנות של מוצרי חלב ביום. נושא נוסף אותו מקדמת המועצה הוא חגיגות שמחת החלב - חגיגות המתקיימות בכל המחלבות, הרפתות והדירים ברחבי הארץ.

כאמור, התקציב הועבר למשרד הפרסום חברון-זלצמן-שביט, שצירף לשורותיו השנה את איש הקריאייטיב אסי שביט.