מי זכה בתקציב הפרסום של מותג הביטוח "9,000,000"?

‎‎התשובה: ‎‎גליקמן-נטלר-סמסונוב ■ היקף התקציב עמד ב-2010 על 6 מיליון דולר במחירים ריאליים ■ לשלב הגמר במכרז הגיע גם משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי‏

‎‎משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב זכה בתקציב הפרסום של מותג הביטוח "9,000,000". מול גליקמן התחרה בשלב האחרון של המכרז משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי.

‏כפי שנחשף לראשונה ב"גלובס", ביטוח ישיר החליטה לאחרונה לערוך מכרז על תקציב הפרסום של המותג "9,000,000", ופנתה בתחילה למשרדי הפרסום מקאן-אריקסון, באומן-בר-ריבנאי, גליקמן-נטלר-סמסונוב ואדלר-חומסקי.

‏מערך הפרסום של קבוצת ביטוח ישיר מורכב כיום מ-3 משרדי פרסום: שלמור-אבנון-עמיחי, שאחראי על ביטוח ישיר; אדלר-חומסקי, שאחראי על אישי ישיר; וברוקנר-נטע-יער - השחקן החדש יחסית שאחראי על מימון ישיר. ‏

מנתוני יפעת עולה כי היקף הפרסום של "9,000,000" ב-2010 עמד על 18 מיליון דולר במחירי מחירון, שהם כ-6 מיליון דולר במחירים ריאליים.