דיווח: אפל וסמסונג במו"מ לעסקה ב-7.8 מיליארד דולר

"וול סטריט ג'ורנל": למרות היריבות בינהן, מתקיים מו"מ שיכול להבשיל לעסקת ענק במסגרתה תרכוש אפל מסמסונג מסכי מגע, מעבדים ורכיבים אחרים המיועדים למכשירים מתוצרתה

חברת הטכנולוגיה הגדולה בעולם במונחי שווי שוק, אפל , מנהלת מו"מ מתקדם עם אחת היריבות הגדולות שלה, סמסונג הקוריאנית. זאת, לקראת עסקת ענק, שבמסגרתה תרכוש אפל מסמסונג מסכי מגע, מעבדים ורכיבים אחרים המיועדים למכשירים מתוצרתה, בשווי כולל של 7.8 מיליארד דולר. כך מדווחים "הוול סטריט ג'ורנל" ועיתונים בדרום קוריאה.

המגזין הקוריאני Korea Herald מדווח כי סמסונג תייצר ככל הנראה צגי LCD עבור הגרסה הבאה של הטאבלט של אפל, האייפד. בנוסף, תספק סמסונג לאפל זכרונות ומעבדים שישמשו את החברה האמריקנית בייצור מכשירי נגני מוסיקה ומכשירי טלפון ניידים.

כאמור, סמסונג היא אחת המתחרות הגדולות של אפל בשוקי הטאבלטים והטלפונים החכמים. סמסונג הציגה ביום ראשון את ממשיך דרכו של הגלקסי S, שהצליח למכור בעולם 10 מיליון יחידות וכמעט 50 אלף מכשירים בישראל. המכשיר החדש, S2 הוא המענה של סמסונג בשלב זה לאייפון. הוא מעין פתרון זמני גם למי שחשב לחכות לטלפון הבא של אפל.

בנוסף, סמסונג החליטה להשיק בתערוכת הסלולר בברצלונה את ממשיך דרכו של הטאבלט שלה, גלקסי טאב. הדגם החדש יגיע עם שם דומה - גלקסי טאב 10.1, כאשר המספר מרמז על גודל המסך שגדל ל-10.1 אינץ' במקום 7 אינץ' בדגם הקודם. השדרוג במסך הוא משמעותי, שכן גודל המסך הייתה אחת הטענות העיקריות נגד הדגם הקודם.