פנקו את עצמכם: כך תשיגו לילה בצימר בחצי מחיר

עשרות קופונים שנרכשו באתרי הדילים היומיים נמכרים בהנחה באתרי הלוחות באינטרנט

אחרי שהתמכרו לקופונים יומיים שמבטיחים הנחות גדולות על צימרים, עיסויים, הופעות ועוד, מגלים רבים כי ההתמכרות הזו עולה להם ביוקר. רבים מגלים כי הם אינם מספיקים לממש את השוברים בזמן, וכדי למזער את ההפסד - מציעים אותם למכירה במחיר מוזל באתרי הלוחות המשומשים באינטרנט.

מדובר בעשרות שוברים וקופונים להנחות בבתי עסק בענפים שונים וברחבי הארץ, שנקנו באתרי רכישות קבוצתיות כגון גרופר, BUY2, ביג דיל, וואלה שופס ועוד.

כידוע, אתרים אלה שולחים קופונים היישר לתיבת המייל של הגולשים הרשומים, והפיתוי להשיג דיל אטרקטיבי גובר לפעמים על שיקול-הדעת. הצרכן הישראלי אמנם חובב הנחות אך לא תמיד מוצא שימוש לשוברים, ומכאן הדרך למכור אותם הלאה - קצרה.

"מדובר בתופעה חדשה של מכירת שוברים שנרכשו באמצעות אתרי הדיל היומי למיניהם, לצד שוברים והנחות מכל הסוגים והמינים. המחירים המוצעים בלוח המשומשים זולים בכ-30% מהמחירים הנקובים על השוברים", מספר יובל אטד, מנכ"ל אתר WIN WIN.

לדבריו, "הסוד למציאת הדילים השווים באמת הוא חיפוש נכון. מי שישקיע מעט סבלנות עשוי למצוא שוברים הזולים מאלה שמציעים אתרי הדילים ולמצוא מוצרים או שירותים בהנחה של עשרות אחוזים".

בין המודעות המוצעות כיום, שובר לצימר שמכירתו מנומקת כך: "קניתי את השובר לפני כשבועיים דרך אחד האתרים, ולצערי גיליתי שאני לא יכול לנצל אותו. לכן החלטתי להציע אותו למכירה במחיר זול ממחיר הקנייה".

עוד ניתן למצוא שוברים וזיכויים לטיסות, זיכויים לקורסים ולסדנאות, הנחות בענף הביגוד, מוצרי מחשב ועוד.

מה מצאנו היום? שובר לספא ב-100 שקל, תווי קנייה לרשתות אופנה, כרטיסיה לחדר כושר, שוברים למסעדות ועוד.

לא רק קופוני הנחה: גם תלושי שי (רב תו ותו הזהב) בהנחה מוצעים בלוחות אלה, שוברים של נופשונית וזיכויים לחנויות אופנה ורשתות לציוד לבית.

לצד המוכרים הפרטיים, כצפוי גם בתי עסק "דוחפים" שוברים מוזלים דרך הלוחות המקוונים, גם באמצעות פרסומים ולינקים הישר לאתרי הדילים ולקופונים נוספים.

ראוי לציין כי אופן מכירת שוברים וקופונים, תוך דגש על שיעורי ההנחה, עשוי לתעתע את הצרכן, שבמקרים רבים "קונה" את ההנחה ומתייחס פחות לצורך האישי במוצר או בשירות.

לכן רגע לפני שאתם מתפתים, חישבו אם מדובר בקנייה מושכלת ונחוצה - או בזבוז מיותר, גם אם נקנה בזול.