הפורמט "צחוק מהעבודה" של רשת נמכר לערוץ הנורבגי TV2

את התוכנית מפיקה חברת "ניהול פלוס" של יואב גרוס ובני מנשה, ומפיץ אותה בעולם אבי ארמוזה ■ הפורמט בגירסתו הגרמנית סיים בסוף השבוע את עונתו הראשונה בערוץ RTL1

הערוץ הנורבגי TV2 רכש את זכויות השידור של התוכנית "צחוק מהעבודה" של זכיינית ערוץ 2 רשת. את התוכנית, שיצר יואב גרוס, מפיקה חברת "ניהול פלוס" של יואב גרוס ובני מנשה, ומפיץ אותה בעולם אבי ארמוזה, בעלי חברת ארמוזה פורמטס.

הפורמט בגירסתו הגרמנית סיים בסוף השבוע את עונת השידורים הראשונה שלו בערוץ הגרמני המסחרי RTL1. בימים אלה מתקיים משא-ומתן לשידור עונה נוספת, כך מוסרים מרשת. התוכנית שודרה בפריים-טיים של הרשת וזכתה ל-SHARE ממוצע של 25.75%, גידול של כ-% 40 בנתוני הצפייה מהממוצע של רצועת שידור זו העומדת על 18%.

המשנה למנכ"ל רשת, אילן טוביהו, מסר: "אנו יותר משמחים שפורמט נוסף מבית רשת מצליח בעולם, והצלחה כזו ב-RTL מעודדת אותנו ביצירה ובשיווק פורמאטים נוספים בעולם".

אבי ארמוזה, בעלי חברת ארמוזה פורמטס, מסר כי "היצירה הישראלית תופסת לה בהדרגה מקום מרכזי בלב הפריים של גופי שידור מרכזיים ברחבי העולם. אנו משוכנעים כי נצליח למנף את ההצלחה ב-RTL למכירות נוספות".