1.9 מיליון שקל לדירת 5 חדרים בפרויקט "מגדלי הלאום" - שווה?

הפרויקט: "מגדלי הלאום" ■ היזם: גינדי החזקות ■ הנכס: דירת 5 חדרים 122 מ"ר ■ המחיר: 1.9 מיליון שקל ■ שווה או לא?

למה כן

1. מיקום הפרויקט מבחינה תחבורתית מצוין. דקות בודדות מכביש 431, נתיבי איילון, כביש 4 ואפילו חוף הים. בנוסף, מרכזי בילויי וקניות חדשים נמצאים גם הם במרחק קצר מהפרויקט, כמו גם המכללה למינהל.

2. מדובר באחת ההזדמנויות האחרונות לקניית דירה חדשה באזור זה של ראשל"צ. עתודות הקרקע למגורים נגמרות ופרנסי העיר לא ממש מעוניינים להרחיבן עוד ועוד.

3. מיצובה של השכונה, כמו גם המחירים והדירות הגדולות, מבטיחים משיכה של אוכלוסייה חזקה. הקמתם הצפויה של גלריה לאומנות ומוזיאון יעקב אגם בקרבת מקום רק יתרמו לשמירה על המיתוג הגבוה.

למה לא

1. גינדי החזקות היא מלכת שיווק. החברה כבר הוציאה לשיווק 130 דירות "לחברי מועדון בלבד", בהנחה של 10%, כך שמי שמשלם יותר בהחלט יכול להרגיש שפראייר.

2. במסגרת המכרז על שטח המתחם זכתה חברה נוספת בזכות להקמת שלושה בנייני מגורים. אין לדעת מתי תתחיל הבנייה של המתחרים (שעוד לא החלו בשיווק) והאם היא תימשך גם אחרי אכלוס הבניינים הראשונים.

3. הפרויקט מוגדר כפרויקט יוקרתי ביותר, אבל מצד שני החברה בוחרת להתחיל את השיווק עם הנחה לחברי מועדון. מי הם אותם חברי מועדון שיאכלסו את השלב הראשון? את זה רק בגינדי יודעים.