מר תקים בתי-חולים בפנמה בהיקף של כ-21.5 מיליון דולר

במסגרת הפרויקט תתכנן ותקים חטיבת המערכות של החברה 3 בתי-חולים ניידים הבנויים מקרונות מודולריים ומיועדים להיבנות באזורי השדה של פנמה

ח. מר , העוסקת באספקת פתרונות Turn key בתחומי התקשורת והביטחון, הודיעה היום (א') על הצלחה נוספת בתחום שירותי החירום: זכתה בחוזה להקמת בתי חולים בפנמה בהיקף של 21.5 מיליון דולר. החברה מנוהלת על ידי מריאן כהן.

במסגרת הפרויקט תתכנן ותקים חטיבת המערכות של החברה 3 בתי חולים ניידים הבנויים מקרונות מודולריים ומיועדים להיבנות באזורי השדה של פנמה.

מטרת הפרויקט הינה לאפשר לאוכלוסיות שאינן נגישות לרפואה מודרנית שירותים רפואיים זמינים ואיכותיים. חטיבת המערכות תתכנן, תייצר, תקים ותעניק תמיכה לבתי החולים שיוקמו עד לסוף שנת 2012. כמו כן, בתי החולים יחוברו לתשתיות הנדרשות כגון: מים, חשמל, תקשורת וביוב וכן יצוידו על ידי החברה בכל הציוד הרפואי הדרוש לעבודתו השוטפת של בית החולים. לאחר הקמת הפרויקט תמשיך החברה לתמוך ולהעניק שירותי תחזוקה ותמיכה לבתי החולים במשך 3 שנים נוספות - עד שנת 2015.

הזכייה בפרויקט הינה בהמשך להקמה מוצלחת של מערך רפואת החירום בפנמה סיטי, 911, בו נטלה החברה חלק שהסתכם בכ-11.5 מיליון דולר ואשר גם בו ניתנו שירותי תחזוקה למשך שנתיים.