כדורגל זה לא משחק ילדים

לפני שאתם הולכים לקנות קבוצת כדורגל, תתאמנו קודם על אחת וירטואלית

הייתם יכולים לנהל קבוצת כדורגל?

משחק רשת חדש מאפשר לכם להוכיח אם אתם מסוגלים לנהל קבוצת כדורגל. נבדל הוא משחק חינמי חדש, המאפשר לכל אחד להיות בעלים של קבוצת כדורגל, לקנות ולמכור שחקנים, לאמן אותם ולהרכיב את קבוצת החלומות, ובמקביל - להתחרות מול מנהלי קבוצות אחרים.

המשחק מבוסס על מנוע שמתרגם את ההחלטות הניהוליות והמקצועיות של המשתמשים לתוצאות כלכליות וספורטיביות של המועדון, ואף יודע לדמות משחק כדורגל אמיתי שמתנהל בהתאם להוראות המקצועיות של המשתמשים.

משחקים אקראיים

הסטארט-אפ הישראלי ראונדס השיק בשבוע שעבר פיצ'ר חדש - Random Rounds. זאת, במטרה להציע פלטפורמה מבוססת וידיאו למפגש עם שחקנים אקראיים ברשת החברתית פייסבוק, איתם ניתן לשחק במשחקים שונים, לצפות בווידיאו או לנהל צ'ט מרובה משתתפים. כל זאת, באמצעות מצלמה אינטרנטית פשוטה. Rounds הוקמה ב-2007 על-ידי דני פישל ואילן ליבוביץ'.

קום והתהלך בעולם

מי מה מו הוא אתר ישראלי חדש שמציע רשת חברתית לישראלים שגרים בערים שונות בעולם או אוהבים לטייל. לאחר ההרשמה (שאותה אפשר לבצע גם באמצעות פייסבוק קונקט), ניתן לחפש אחר טיפים והמלצות בעיר ספציפית בעולם (מתוך כ-200 ערים שמופיעות באתר). בין הטיפים אפשר למצוא המלצות למקומות לינה, למסעדות ולבילויים.

לקנות ולהרוויח

טרנד אתרי הרכישות הקבוצתיות לא נרגע בישראל. YouToo הוא אתר חדש המציע חוויית קניה חברתית, המושתתת על דילים המוצעים בהנחות משמעותיות בתחומים שונים ותקפים לזמן מוגבל.

הוא מצ'פר את המשתמשים שלו: משתמשים שיביאו חברים חדשים לאתר ייהנו מתגמול של 4% על כל עסקה עתידית שהחבר שלהם יעשה באתר, ויוכלו לצפות בנתונים סטטיסטיים - כגון כמה חברים מימשו הטבה מסוימת בעקבות ההמלצה שלהם. האתר, שהוקם בהשקעה מדווחת של 3 מיליון שקל, יושק בימים הקרובים.

הכה את הטרנד

טרנד השירותים מבוססי המיקום ממשיך להציף את עולם האפליקציות. ICoolHunt היא אפליקציית אייפון חינמית המציעה למשתמשים פלטפורמה לגילוי הדברים החמים וחשיפתם לפני כולם.

לאחר התקנת האפליקציה, משתמשים יכולים להעלות לשירות תמונות של דברים טרנדים, כגון מסעדה חדשה או גאדג'ט חדש, ולאפשר לקהילת המשתמשים לדרג את התמונה ולהגיב עליה.