בזק - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-1.7 מיליון שקל

במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - סופר-פארם עם השקעה של כ-1.69 מיליון שקל

בבזק, כמו בחברות הסלולר, מבינים שהציבור אוהב גאדג'טים. לכן, אם חברות הסלולר מציעות סמארטפונים להמונים - מציעה השבוע ענקית התקשורת הכחולה אייפד להמונים.

יש לציין כי מאז שבזק החלה לשווק בנובמבר חבילות בנדלינג מלאות, שכוללות ספק ותשתית, היא לא מפסיקה לפרסם - והפעם היא מציעה את הגאדג'ט התורן במחיר אטרקטיבי. הפרסום הוא כמובן בביצוע אדלר-חומסקי.

ליין הפרסום של סופר-פארם לבשמים ולמוצרי טיפוח הוא בדרך-כלל בינלאומי ומושקע, אך כשזה מגיע לפרסום בית-המרקחת, הוא הופך לישראלי לכל דבר.

השבוע מציגה סופר-פארם, אחת המפרסמות הגדולות בישראל, סדרת סרטונים משעשעת באמצעות באומן-בר-ריבנאי, בכיכובם של דני שטג ורמה מסינגר ובתוספת שני רוקחים אמיתיים. הרעיון הוא להציג את מגוון המוצרים וזמינות השירות.

מזל טוב לקבוצת צ'מפיון מוטורס על פולקסווגן פאסאט החדשה (2011). תחת הסלוגן הבינלאומי It gets into you. הקבוצה מפרסמת באמצעות אדלר-חומסקי 3 ימי השקה על-ידי סרטון טלוויזיה ומודעות עיתונים ונכנסת אל המקום השלישי בטור של המושקעים בפרסום.

פלאפון לא יורדת מהמסך זה שבוע שלישי ברציפות, ועם כל הבוקה והמבולקה הפרסומית שמתרחשת בתחום הסלולר, היא הדבר הקרוב ביותר לאי של יציבות ושמירה על סגנון פרסומי אחיד שמוכיח את עצמו לגמרי לא רע.

פלאפון השבוע מוסיפה לאינוונטר הסמארטפונים גם את סמסונג Wave II עם מערכת הסאונד הדיגיטלית, שוב באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי, שמפגינים נוכחות משולשת בטור השבועי.

ולסיום, קצת תוכן השיווקי: אלון גל, סוג של קואצ'ר להמוני בית ישראל שמתים לקצת חשיפה טלוויזיונית ולמישהו שיתכנן עבורם את הוצאות משק-הבית, מפציע לא מעט על המסכים לאחרונה בפינות מסחריות, עם פרסום למותג הבית של שופרסל דיל. סוג של פרסום אפקטיבי שמצליח להימלט מהמקבץ.

המותגים המושקעים

1. בזק - 1,743,528 שקל - באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי

2. סופר-פארם - 1,695,908 שקל - באמצעות באומן-בר-ריבנאי

3. פולקסווגן - 1,672,475 שקל - באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי

4. פלאפון - 1,298,206 שקל - באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי

5. yes - כ-1,277,114 שקל - באמצעות מקאן-אריקסון

* הנתונים מתייחסים לתאריכים 18-24/2/2011.

** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.