משלוש יוצאת אחת: צפו בתמונות מהדירה המפוארת במגדלי YOO

שטחו של הבית הוא כ-480 מ"ר, הוא מחולק ל-3 אגפים יש בו 6 מרפסות ■ בני-הזוג שובל עיצבו את הבית יחד עם האדריכל אייל טרסר

הבית: בקומה ה-29 במגדל YOO, שלוש דירות שהפכו לדירה רחבת ידיים, 480 מ"ר, פלוס שש מרפסות. הדירה מחולקת לשלושה אגפים מרווחים: האגף המרכזי כולל סלון, חדר אוכל, מטבח וחדר משפחה. האגף הצפון-מערבי שייך לבת, והוא כולל סוויטת שינה, שירותי אורחים וחדר אחסון. בצד הדרום-מערבי נמצא אגף ההורים, שכולל סוויטת שינה וחלל עבודה של נס.

סלון עיצוב / צילום: בן יוסטר
 סלון עיצוב / צילום: בן יוסטר

על העיצוב: האדריכל אייל טרסר, בליווי צמוד של בני הזוג שובל.

הקונספט העיצובי: משפחת שובל התגוררה בירושלים, בבית מרוהט בסגנון עתיק, כבד, עמוס בתמונות. טרסר: "היה ברור לי ולבעלי הבית ששום דבר מהעומס הזה לא עובר איתנו, ושאף אחת מהתמונות לא תיתלה בדירה החדשה. הצרכים השתנו. לבני הבית היו כמה עקרונות חשובים - למשל, מעבר בין חדר השינה למטבח, כך שאפשר גם באמצע הלילה לגשת למקרר בפרטיות.

בנוסף, מדובר במשפחה שאוהבת לארח, וביקשו חלל מגורים גדול ונעים, שישרה אווירת נינוחות, ויכלול חדר אוכל שישרת את המשפחה המורחבת בימי שישי ובחגים. הסגנון, בגדול, הוא קלאסי".

טרנדים: בית חכם, בחירת צבעים נייטרליים, בעיקר גוני מייק-אפ. גולת הכותרת העיצובית היא התקרה הגבוהה בסלון, כפולה בגובהה משאר חדרי הבית, עם סקיילייט. מגמות בולטות נוספות - משטח הדלפק במטבח שנראה כאילו הוא עשוי מעור, והקיר בחדר הילדה עם טקסטורה של גרפיטי שצויר ביד.

מטבח עיצוב/ צילום: בן יוסטר
 מטבח עיצוב/ צילום: בן יוסטר

תאורה: "בסלון נבנה סקיילייט, עם צבעי תאורה מתחלפים. אני כיוונתי לאפקט של שמש, אך בסופו של דבר הלכנו אל צבעים משתנים. בשעות היום הדירה שטופה באור טבעי".

אמנות: "נגיעות קטנות, במטרה לשמור על חלל נקי ומאוורר".

חדר השינה: 116 מ"ר, מוקפים בחלונות ומרפסת המשקיפה מערבה, לים. יחידה נדיבה, שכוללת גם את פינת העבודה של נס.

חדר האוכל: מוקף בחלונות עם נוף עירוני, ובמרכזו שולחן באורך 5.5 מטר. סביב השולחן מפוזרים בנונשלנטיות כיסאות מרופדים: "לא רצינו שיראה כמו בחדר ישיבות".

חדר שינה עיצוב/ צילום: בו יוסטר
 חדר שינה עיצוב/ צילום: בו יוסטר

פינת אוכל/ צילום: בן יוסטר
 פינת אוכל/ צילום: בן יוסטר