לואיס פרננדז: הסדרתי את ההשעיה מול פיפ"א

המאמן הצרפתי של נבחרת ישראל טוען כי הסדיר את החוב שלו, בסך 400 אלף אירו, לקבוצת ריאן הקטארית; יעמוד על הקווים החודש במשחקי הנבחרת במוקדמות יורו 2012

לואיז פרננדז יוביל את נבחרת ישראל החודש בשני המשחקים הקרובים שלה במוקדמות יורו 2012, אחרי שלטענתו הסדיר את ענייניו מול פיפ"א בנוגע לחובותיו לקבוצה הקטארית ריאן, אותה אימן ב-2005.

כזכור, לפני כשבועיים הודיעה התאחדות הכדורגל העולמית למאמן נבחרת ישראל, כי ייאלץ לחדול מכל פעילות בינלאומית במידה שלא יסדיר את חובו לקטארים. בהתאחדות לכדורגל העמידו בפני הצרפתי דד-ליין עד הרביעי במארס להסדיר את ענייניו מול פיפ"א. מדובר על חוב של כ-400 אלף אירו, שלטענת הקטארים היו אמור פרננדז להעביר כפיצוי על התרת חוזהו.

"לאור העובדה שפיפ"א לא הסכימה להעניק לי זמן נוסף כדי להסדיר את ענייני, הייתי חייב לפתור זאת מוקדם ככל האפשר וזאת על מנת שלא להיות מושעה ולא לעזוב את הנבחרת שלי - דבר שלא רציתי לעשות בשום אופן", מסר היום פרננדז בהודעה רשמית. המשימה הקרובה של פרננדז תהיה שני משחקי הבית במוקדמות יורו 2012 שיתקיימו באצטדיון בלומפילד: ב-26 במארס מול לטביה, ושלושה ימים לאחר מכן מול גיאורגיה.