"ריפרש" זכתה בתקציב השיווק במדיה החברתית של רכבת ישראל

תפתח עבור רכבת ישראל מספר אפליקציות שישרתו את לקוחות החברה בפייסבוק ובסלולר

סוכנות המדיה החברתית ריפרש, שבבעלות העיתונאי לשעבר אדם שוב, זכתה השבוע במכרז שערכה הנהלת רכבת ישראל על תקציב השיווק ויחסי הציבור שלה בזירות המדיה החברתית ובאינטרנט. היקף התקציב טרם נקבע סופית.

רכבת ישראל מפעילה מזה כשנה עמוד פייסבוק, עם למעלה מ-4,500 לייקים, וערוץ ב-YouTube, אליו נרשמו 46 איש, ובאמצעותם היא מנהלת תקשורת עם הגולשים ומציעה להם שירות לקוחות אינטרנטי.

ריפרש צפויה לפתח עבור רכבת ישראל מספר אפליקציות, שישרתו את לקוחות החברה בפייסבוק ובסלולר.

ריפרש הוקמה ב-2007, ובין לקוחותיה ניתן למצוא את בנק לאומי, אפריקה ישראל, מיקרוסופט, מפעל הפיס, חברת הביטוח AIG וגזית גלוב.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא גלובס טק?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988