משרד הפרסום גיתם BBDO מקים יחידת דיגיטל קומרס

את היחידה החדשה יוביל דרור ליבר ■ מגיתם נמסר כי היחידה החדשה הוקמה מתוך ההבנה כי ישראל עומדת בפתחה של המהפכה הדיגיטלית הבאה בתחום הסחר האלקטרוני

משרד הפרסום גיתם BBDO מקים יחידת דיגיטל קומרס, אותה יוביל דרור ליבר. לדברי גיתם, היחידה החדשה הוקמה מתוך ההבנה כי ישראל עומדת בפתחה של המהפכה הדיגיטלית הבאה בתחום הסחר האלקטרוני.

ליבר הוא מומחה בתחום ניהול אסטרטגיות דיגיטליות לחברות מובילות בארה"ב, בתחומי הקמעונאות, תקשורת ואופנה, בהן: JCrew, Kmart, ו-OfficeMax Radio Shack.

מיכל המאירי, מנכ"לית גיתם, מסרה כי "לפני 3 שנים שמנו לנו למטרה להוביל את תחום הדיגיטל, והיינו הראשונים להטמיע את התחום אל המשרד. בשנים שחלפו נוכחנו לדעת כי צדקנו, והדיגיטל הפך להיות נדבך יותר ויותר משמעותי בעשייה התקשורתית מחד, ומאידך הצרכן מייצר אינטראקציות משמעותיות יותר עם המותגים בעולם הדיגיטלי. לכן גייסנו את דרור, שהוא אחד הטאלנטים בעל הידע והניסיון הנרחב ביותר בתחום זה".

ליבר הוסיף: "אני שמח לעבוד עם האנשים המוכשרים בגיתם על פיתוח היחידה והתחום החדשים עם הלקוחות המעניינים של גיתם, ואני בטוח ששילוב הניסיון שלי והקראיטיבייות בגיתם יניבו פירות יוצאי דופן".